צבע

צבע (אנגלית צפון אמריקאית) או צבע (אנגלית של קומונווול) הוא מאפיין של תפיסה חזותית, המתואר באמצעות קטגוריות צבעים בשם אדום, כתום, צהוב, ירוק, כחול או סגול. צבעי הקשת המוכרים בספקטרום, שנקראו על ידי אייזק ניוטון ב-1671 מהמילה הלטינית ל"מראה", כוללים את כל אותם צבעים שניתן ליצור על ידי אור נראה באורך גל אחד, צבעים ספקטרליים טהורים או מונוכרומטיים. מנקודת מבט פיזיקלית, ניתן לומר על אובייקטים שיש להם צבע של אור הנפלט מהמשטחים שלהם, אשר תלוי בדרך כלל בספקטרום האור הנכנס ובתכונות הרפלקטיביות של המשטח, כמו גם בפוטנציאל בזוויות תאורה וצפייה.

בארצות הברית

צבע האיות משמש כדי להתאים את האיות של המילה הלטינית etymon ולהתאים את כל המילים הנגזרות (קולורימטר, צביעה, צביעה, חסר צבע וכו'). הצבעים משתנים בדרכים שונות, כולל גוון (גוונים של אדום, כתום, צהוב, ירוק, כחול וסגול), רוויה, בהירות ובהירות. לדוגמה, רוב מסכי המחשב משחזרים את הספקטרום הכתום כשילוב של אור אדום וירוק; כתום מוצג מכיוון שאדום וירוק מעורבבים בפרופורציות הנכונות כך שחרוט העין יכול להגיב באותו אופן כמו הכתום הספקטרלי. צבע הכתב הלטיני נעשה לעתים בשימוש מאז המאה ה-15, בעיקר בשל השפעת הלטיני; הוא שוחזר על ידי Webster's American English Dictionary (1828), יחד עם המשמעות והכבוד, וכעת הוא האיות הסטנדרטי בארצות הברית.

צבעי המערכת עובדים היטב בנפרד ובשילוב על רקע בהיר וכהה

כמו גם בהיבטים בהירים וכהים. לסקירה כללית של השימוש בצבע ב-HTML, ראה החלת צבע על רכיבי HTML עם CSS. כאשר אתה משתמש בצבע מערכת כצבע הראשי שלך, יש לך תמיכה אוטומטית בשני מצבי ההיבט.

בשימוש נפוץ באתרי אינטרנט ויישומי תוכנה אחרים

ישנם פורמטים רבים, כולל קודי צבע הקסדצימליים, ערכי RGB ו-HSL, ושמות צבעי HTML ואחרים. לדוגמה, אתה יכול לבחור את האיות הנפוץ בארץ המוצא שלך: אם אתה אמריקאי, השתמש בצבע. באיור למעלה, אדום, צהוב וירוק יוצרים עיצוב הרמוני, בין אם השילוב מתאים לנוסחת הרמונית הצבע הטכנית ובין אם לאו.

עם Paletton

אתה יכול לראות את כל פלטות הצבעים השונות שאתה יכול להתנסות בהן ולבחור את לוחות הצבעים הטובים ביותר שיתאימו לחזון האמנותי שלך. אם היישום שלך משתמש בצבע כדי להעביר מידע, הקפד לספק תוויות טקסט או צורות גליפים כדי שאנשים עם עיוורון צבעים או ליקויי ראייה אחרים יוכלו להבין אותם. כפי שאתם בוודאי יודעים, ערכת צבעים היא אוסף של צבעים המשמשים למגוון צרכים אמנותיים ועיצוביים. במקום לנסות ליצור צבעים משלך שיתאימו לצבעי המערכת, השתמש בצבעי מערכת דינמיים.

בנוסף לגוונים

iOS מספקת גם צבעי מערכת מוגדרים סמנטית שמתכווננים אוטומטית למצבי בהיר וחושך כאחד. בתורת הצבעים המסורתית (בשימוש בצבעים ובפיגמנטים), צבעי יסוד הם 3 צבעים פיגמנטיים שלא ניתן לערבב או ליצור מכל שילוב של צבעים אחרים. ספק שתי גרסאות של צבע המבטא שלך כדי לוודא שהוא נראה טוב גם במצב בהיר וגם במצב כהה. ערכת צבעים המבוססת על צבעים דומים. צבעים אנלוגיים הם כל שלושה צבעים הצמודים זה לזה בגלגל צבעים בן 12 חלקים, כגון צהוב-ירוק, צהוב וצהוב-כתום.

המורים הטובים ביותר כבר משתמשים בשיטות הללו ומיישמים אותן בהצלחה

ללא קשר לצבע העור של תלמידיהם. נסה תחילה את בוחר גלגל הצבעים שלנו, ולאחר מכן תוכל לשחק עם פלטות צבעים שונות ולעבוד על כוונון עדין של הראייה שלך עד לפרטים הקטנים ביותר.

שיפועים שמשתמשים בצבעים בספקטרום P3 לפעמים נראים חתוכים במכשירי sRGB. הימנע משימוש בצבעים המקשים על קריאת תוכן האפליקציה. כאשר האפליקציה שלך משמשת בעולם האמיתי, הצבעים שאתה רואה במחשב שלך לא תמיד זהים.

אם אתה לא מרגיש השראה וצריך לנקות קצת אבק, נסה לעבוד עם גלגל הצבעים שלנו, צור פלטות צבעים וסכימות צבעים חדשות, וראה מה העיניים שלך הכי אוהבות.

אינך צריך להבין את תורת הצבעים המורכבת

כדי להשתמש בגלגל הצבעים הייחודי והפשוט של Paletona. כדי למנוע בעיות אלה, אתה יכול לספק תמונות וצבעים נפרדים בספריית המשאבים של פרויקט Xcode כדי להבטיח נאמנות חזותית במגוון צבעים רחב והתקני sRGB. צבעים משלימים הם כל שני צבעים הפוכים ישירות, כגון אדום-ירוק, אדום-סגול, צהוב-ירוק וכו'.

וודא שאתה בוחר את הצבעים הנכונים על הלוח שלך ותמצא גוונים חדשים ומעניינים

גוונים ודפוסים שיעזרו לך לשפר את עבודתך. אם ערכת הצבעים שבחרתם אינה תואמת ליותר מכמה אלמנטים שאתם צריכים להוסיף לחדר/פרויקט, הגיע הזמן למצוא פלטת צבעים חדשה. ביטויים לדוגמה אלה נבחרים אוטומטית ממקורות חדשות מקוונים שונים כדי לשקף את השימוש הנוכחי בצבע מילים. השאר היו ג'קסון בראון, סטיב מילר, בוב סגר, בוז סקאגס ורוד סטיוארט: חמישה בחורים לבנים משנות השישים, פלוס בחור שחור בן 20 עם גיטרה.

בחירתו של קיין ברורה במיוחד לאור העובדה שאנשים צבעוניים

במיוחד אפרו-אמריקאים, הם המפתח לניצחון של קלינטון. טלוויזיה וקולנוע צבעוניים נחשבו לשיפור גדול לעומת שחור ולבן. בעת בחירת צבע וצבע, זכור ששני האיותים נכונים. הוא נכנס לאנגלית תיכונה דרך הצבע האנגלו-נורמני, שהיה גרסה של הצבע הצרפתי הישן.

אלו הם צבעים הנוצרים על ידי ערבוב של צבעים ראשוניים ומשניים

לבסוף, לאור בשילוב של גוון ורוויה נתון יכול להיות בהירות משתנה (נקראת גם עוצמה או ערך) התלויה בכמות הכוללת של אנרגיית האור הקיימת. למרות שהוא זיהה שהספקטרום רציף, ניוטון השתמש בשבעה שמות צבעים: אדום, כתום, צהוב, ירוק, כחול, אינדיגו ומגנטה עבור מקטעים של הספקטרום, בדומה לשבעת התווים של סולם מוזיקלי.

מה היה לנו עד עכשיו?
טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

הערכת מחיר שירותי הדברת עכברים

פוסט זה בבלוג שופך אור על הגורמים הקריטיים המשפיעים על עלות שירותי הדברת עכברים. מהיקף הנגיעות, גודל הנכס ועד לסוג הטיפול הנדרש, אנו מתעמקים בהיבטים

היתרונות של הדברה ירוקה

פוסט זה בבלוג נועד לשפוך אור על היתרונות הרבים של הדברה ירוקה. הוא מתעמק בפרקטיקה הידידותית לסביבה של הדברה המשתמשת בגישה רחבה, תוך התמקדות במניעה

אולפן גרין סקרין

גלה את הקסם של אולפן מסך ירוק, שבו הבלתי אפשרי הופך לאפשרי. בפוסט זה בבלוג, אנו מתעמקים באולפן הירוק המסך המתקדם של Hatamov Production, ומציגים