כמה זמן לוקח שיפוץ דירה

למרות שניקח כדוגמה את הפיתוח מחדש של דירת חדר שינה אחד, אנו מחכים שההמלצות שלנו יחולו על כל פרויקט שיפוץ בית שלם. כמובן שחשוב גם לזכור שדרוש מאמץ לשפץ בית או דירה. כמו בכל פרויקט גדול, גם שיפוץ הבית דורש תכנון קפדני וביצוע כמעט מושלם כדי להפוך את החזון שלכם למציאות. למרות שזו עשויה להיראות כמו משימה פשוטה, שיפוץ הדירה גוזל זמן רב.

בשל השטח המצומצם של הבניין עצמו

ההריסה והשיפוץ של דירות בניו יורק לרוב נמשכות זמן רב יותר. "אם צוות השיפוצים המומחה מתכנן כראוי, עבודת שיקום המעיים בפועל, לרבות ניקיון כל דבר מהדירה שלך ועד האורוות, עשויה להימשך 3 עד 12 חודשים. למרות שתמיד יש מגוון של עבודות המבוססות על תנאים ספציפיים, השיפוץ המלא של דירת שלושה חדרי שינה ושני חדרי רחצה בשטח של 1,700 רגל רבוע לוקח בערך ארבעה עד שישה חודשים כדי לעדכן את כל ההיבטים של החלל, ותמיד יש תְחוּם. בהתבסס על העבודה הספציפית, תשופץ לחלוטין דירת שלושה חדרי שינה בשטח של 1,700 מ"ר. עבור דירת האמבטיה נשפץ את כל היבטי החלל וזה ייקח כארבעה עד שישה חודשים.

הגישה הבאה להשלמת שיפוצים בבית

היא שיפוצים בגודל בינוני, שיכול לקחת בין כמה שבועות לשישה חודשים. ברוב המקרים, שיפוץ קצר המצריך תיקונים קוסמטיים בלבד יכול להימשך מסופי שבוע ועד ליותר משלושה חודשים. פרויקטי בנייה כאלה נמשכים לרוב שישה חודשים עד שנה או יותר. תוסף בית – סקר של יועץ הבית מצא שפרויקטים כאלה לוקחים בממוצע 3-4 חודשים.

שוב

זה רק זמן בנייה; שלבי התכנון, העיצוב וההרשאה יכולים לפעמים לקחת פי שניים יותר זמן. שיפוץ מטבחים – נמסר כי לפרויקט שיפוץ מסוג זה יש להקדיש את שלב הבנייה לכ-6 שבועות. תלוי איך הדייר הקודם עזב את הדירה, זה יכול לקחת הרבה יותר זמן אם צריך להכין את כל הדירה.

כמובן

זה ייקח את רוב הזמן, נע בין ארבעה לעשרים וארבעה שבועות, תלוי בפרויקט. למרות שזה עשוי לקחת הרבה פחות זמן, תלוי במקצועיות הצוות, הפרטים הללו חשובים מאוד ואין למהר. בינתיים תוכלו להתחיל לתכנן את העבודה שתבוצע בתהליך השיפוץ.

שאלו אם מתוכננים שיפורים או שיפוצים גדולים, או שהבעלים מתכנן להשלים עבודה בסיסית רק אם הדירה כבר במצב טוב.

לא משנה אם הדירה שלכם היא קו-אופ או בית משותף, תצטרכו לבקש מהבניין שלכם אישור לשיפוץ, מה שיצוין בהסכם השינוי. כמו כן, יחתמו בעלי הדירות על הסכם בינם לבין הבניין המאשר כי השיפוץ יתבצע בהתאם לדרישות וללא נזק למבנה.

אם תיקונים בצנרת ובחשמל דורשים אישור ממשלתי

הקבלן ימתין לאישור לפני סגירת הקירות. עבור שיפוצים אינטנסיביים יותר, האדריכל שלך יגיש תוכניות לאישור מחלקת הבניינים, הידועה גם בשם DOB. תהליך קביעת תאריך הלידה יכול להימשך בין מספר שבועות למספר חודשים, תלוי במורכבות התיקון.

שלב התכנון חשוב במיוחד לפני שיפוץ גדול של דירה בשל ריבוי החלקים הנעים

בגלריה, כחברת הנדסה ובנייה, אנו גאים מאוד בהיבט זה של העסק שלנו; המטרה שלנו היא לפשט לחלוטין את תהליך הארגון מחדש עבור הלקוחות שלנו. תוכלו לברר עוד על התהליך שלנו בכללותו, כמו גם על הזמנים האופייניים לשיפוץ מטבחים וחדרי אמבטיה, אך כמובן שיש לקחת בחשבון עוד יותר כאשר משפצים דירה שלמה.

בואו נסתכל על כמה מהשלבים הכרוכים בשיפוץ בית משותף וכמה זמן לקח כל אחד מהם

להלן נפרט את זמני האספקה הממוצעים לחלק משיפוצי הבית הסטנדרטיים ונותנים סקירה של תהליך השיפוץ בכללותו. אנו נסביר לכם הכל כדי שתבינו למה לצפות משירותי שיפוץ הדירות שלנו בסן דייגו, כמו גם את העלות הכוללת של פרויקט שיפוץ דירה.

אם אתם מחפשים את חברת העיצוב והבנייה המתאימה לשיפוץ דירה מלא בניו יורק

המומחיות שלנו היא בדיוק בשבילכם. גם אם תבחרו להעסיק אותנו לביצוע אחד מהשירותים שלנו, כגון פרויקט שיפוץ דירות בסן דייגו, פרויקט שיפוץ אמבטיה בסן דייגו או פרויקט שיפוץ בית מלא, אתם יכולים להיות בטוחים שתקבלו את התוצאות הטובות ביותר ואת התמורה הטובה ביותר לכסף. ואיכות. אם תרצו לשפץ את הבית או הדירה, פנו אלינו עוד היום להצעת פרויקט חינם.

אם אתה חברת ניהול נכסים או בעל נכס המעוניין לשפץ דירה בסן דייגו עבור פרויקט שיפוץ בניין דירות

אתה יכול פשוט ליצור קשר עם McMillin Contracts. יש לנו אנשי מקצוע מועילים לענות על כל שאלה שיש לך בנוגע לפרויקט שיפוץ הדירה שלך בסן דייגו או שתרצה לשפץ דירות בסן דייגו.

תתפלאו

אבל תהליך שיפוץ מטבח בדירה לא לוקח הרבה זמן. פרויקט שלם של בית משותף כולל הרבה יותר פריטים מלבד חדר האמבטיה או המטבח, אך מכיוון שלארונות לוקח יותר זמן ייצור והכנה, זמן ההכנה זהה. כן, ניתן לרכוש ארונות איקאה בסיסיים או דומים באותו היום, אבל בעלי בתים משותפים מאוד אוהבים מטבחים בהתאמה אישית שלוקח 4 שבועות להכנתם מרגע מדידתם.

אנו ממליצים להתחיל בקניות 1-2 שבועות לפני השיפוץ

חדר אמבטיה בסיסי ייקח רק שלושה ימים ותרצו להתחיל עם האמבטיה ואז לעבור לשדרוג הכיור והכיור, האסלה וכל המדפים המובנים. לאחר השלמת השלבים הללו, תוכל לעבור להריסה ולשיפוץ מלא. בהתאם לגודל הפרויקט, יכול לקחת בין חודש לשנה לפני תחילת הבנייה.

לעתים קרובות קשה לענות על שאלה זו מכיוון שלכל פרויקט יש סט ייחודי של צרכים המשפיעים על מהירות ההשלמה הכוללת

בין אם אתם קונים דירה הדורשת שיפוץ מלא לפני מעבר דירה, ובין אם אתם רוצים לשפץ את ביתכם הנוכחי (א) בזמן לתינוק, (ב) לפני קריסת תקרת השירותים, או (ג) בזמן שאתם מספיק ניידים כדי ליהנות מהתגמולים של הקבלנים שלך, אתה צריך להתחיל עם תחושה מציאותית של תזמון.

למידע נוסף בתחום של כמה זמן לוקח שיפוץ דירה נא לבדוק ב- shipootz.co.il

מה היה לנו עד עכשיו?
טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

הערכת מחיר שירותי הדברת עכברים

פוסט זה בבלוג שופך אור על הגורמים הקריטיים המשפיעים על עלות שירותי הדברת עכברים. מהיקף הנגיעות, גודל הנכס ועד לסוג הטיפול הנדרש, אנו מתעמקים בהיבטים

היתרונות של הדברה ירוקה

פוסט זה בבלוג נועד לשפוך אור על היתרונות הרבים של הדברה ירוקה. הוא מתעמק בפרקטיקה הידידותית לסביבה של הדברה המשתמשת בגישה רחבה, תוך התמקדות במניעה

אולפן גרין סקרין

גלה את הקסם של אולפן מסך ירוק, שבו הבלתי אפשרי הופך לאפשרי. בפוסט זה בבלוג, אנו מתעמקים באולפן הירוק המסך המתקדם של Hatamov Production, ומציגים