כמה עולה שירותי גיזום?

כמה עולה שירותי גיזום

גיזום מכונן, תחזוקה וגיזום מתבצעים בדרך כלל פעם בשנה עבור גדרות בלתי פורמליות ומדי שנה עבור גדרות פורמליות. כאשר גדר חיה מעוצבת מחדש, השירות יכול לכלול חיתוך חלקים חיוניים של הגדר החיה, כמו הקטנת גובהה ופיר שלה.

זה תלוי בשיחים ובשיחים שמרכיבים את הגדר החיה. גדרות לא פורמליות עשויות לצמוח באופן טבעי ויש צורך לחתוך אותן רק פעם בשנה. לאחר שתילת גדר חיה, יש לגזום אותה באופן קבוע.

בממוצע אתה יכול לצפות לשלם $15 עד $30

עבור חותכי גדרות חשמליים או גז ו-$6 עד $10 עבור חותך גידור ידני קטן. אם אתה שוקל לשכור גוזם עצים מקצועי, אתה צריך לצפות לשלם בין $6.3 ל-$33 לשעה כדי לקנות גוזם גידור משלך. להליכונים לגדר חיה יש את צריכת החשמל הנמוכה ביותר, כך שתוכל לצפות שהם יעלו לך בממוצע בין $0.05 ל-$0.08 לשעה.

עבודה עם גוזם גדר חיה עלולה כמובן לגרור עלויות נוספות. הבה נבחן את היתרונות והחסרונות וכן את העלויות הממוצעות של גיזום גידור וגיזום. עלות העסקת מומחה להסרה, חיתוך וגיזום משוכות מוגבלת והכל תלוי בשיטה שבה נעשה שימוש.

הדרך הטובה ביותר להעריך את עלויות גיזום הגידור שלך

היא לבקש הצעת מחיר. כל שעליך לעשות הוא להזין את פרטי צרכי הגינון שלך ואנו נקבל עבורך גיזום גדר חיה מגנן מקומי. בשלב זה, ישנם מפרטים רבים עבור הגידור שלכם באזורכם המותאמים במדויק לטווח המחירים של השירות.

תדירות הטיפול בגדר חיה ובשיח תלויה בסוג הצמח שיש לחתוך. משוכות ללא גיזום או טיפול קבוע או שיחים מגודלים בצפיפות יכולים להיות בעלי יותר צמחייה מהרגיל. ניתן לגזום גם פרחים על משוכות ושיחים, בהתאם לעונת הפריחה.

כאשר גידור נחתך, עלויות העבודה המשוערות הן PS75 עד PS125 עבור גדר חיה של 10 מטר, PS125 עד PS175 עבור גדר חיה של 20 מטר ו-PS175 עד PS225 (או PS225 עד PS275 במקרה של גדר חיה של 30 מטר אם יש לך גדר חיה של 40 מטר).

עלות גיזום ותחזוקת גדר חיה תלויה בקבלן

וניתן למדוד את העלות על בסיס שעת עבודה או מספר שיחים. העלויות משתנות בהתאם לגודל וסוג המיגון, לכמות בעלי המלאכה במקום העבודה ולנגישות נוחה וכן לקבלנים ולחברות הנגבים לפי שעה או מטר. רוב עלויות גיזום הגידור מבוססות על זמן מושקע פשוט לכל עבודה, בהתאם לגודל הקבלן איתו אתה עובד – מדי יום מ-PS100 עד PS200.

ניתן לחתוך גידור בעלות של בין 48 ל-79 דולר לשעה

עם מחיר ממוצע של 63 דולר לשעה. אם גודל הגידור לא ישנה את עלות העבודה, לאורך זמן תקבל את התעריף היומי הנדרש לתחזוקה והסרה של גדרות גדולות ולביצוע העבודה ביום עבודה אחד. בממוצע, גדרות גידור מגודלות וגזומות עולות בין 40 ל-75 דולר לשעה.

קשה לספור את מספר השיחים שגוזם גידור צריך להעריך

אבל הזמן שלוקח לבצע את העבודה של גיזום עצים מחיר על סמך הזמן הזה. מחיר זה אינו כולל את עלות הצמחים והאדמה המשמשים לגדר החיה. אתה יכול ליצור סגל עונתי משלך כדי לגלות את אורך הגידור שלך, גובהו ותעריף עבור החודש שבו תרצה לחתוך את הגידור שלך.

בהתאם לכמות גיזום הגידור, עמלות פינוי פסולת יכולות לנוע בין $25 ל-$55 לכל עבודה. אם יש לך איסוף בעיר או אם איסוף האשפה הרגיל שלך מאפשר פסולת בחצר, צוות גוזם הגידור שלך ישקיק את האשפה עבורך, ויבטל את העלות הנוספת.

העלות של גוזם גידור חשמלי משתנה בהתאם לביצועים

אורך הלהב, מרווח השיניים, אורך הכבל ואיכות הבנייה. גוזמי הגידור הדו-צדדיים הם קלי משקל ומציעים מקום להבי חיתוך גדולים יותר, מה שהופך אותם לאידיאליים עבור גיזום שיחים ושיחים גדולים וגבוהים. גוזמי גדר חיה ידניים משמשים בעיקר לעיצוב ומידול צמחי גדר חיה ושיחים, אך יכולים לשמש גם לעבודות גיזום גדולות יותר.

העצות והטכניקות הבאות שימושיות לגיזום של רוב סוגי השיחים והשיחים, ללא קשר לסוג הגוזם שבו אתה משתמש. גיזום גדר ושיחים גיזום גדר חיה ושיחים גיזום גדר חיה ושיחים זמין על פי דרישה עבור שירות שוטף או עונתי.

סוג הגוזם לקנייה תלוי במספר גורמים, כולל גודל הגידור, מיקום הגידור בנכס, העדפות אישיות ועלויות. הגדר החיה הקצרה ביותר שתוכלו לבחור, עוזרד הודי, גולנדר ננסי, עולה כ-20 דולר.

מה היה לנו עד עכשיו?
טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

הערכת מחיר שירותי הדברת עכברים

פוסט זה בבלוג שופך אור על הגורמים הקריטיים המשפיעים על עלות שירותי הדברת עכברים. מהיקף הנגיעות, גודל הנכס ועד לסוג הטיפול הנדרש, אנו מתעמקים בהיבטים

היתרונות של הדברה ירוקה

פוסט זה בבלוג נועד לשפוך אור על היתרונות הרבים של הדברה ירוקה. הוא מתעמק בפרקטיקה הידידותית לסביבה של הדברה המשתמשת בגישה רחבה, תוך התמקדות במניעה

אולפן גרין סקרין

גלה את הקסם של אולפן מסך ירוק, שבו הבלתי אפשרי הופך לאפשרי. בפוסט זה בבלוג, אנו מתעמקים באולפן הירוק המסך המתקדם של Hatamov Production, ומציגים