עיצוב גינה – הדמיון מתעורר לחיים

עיצוב גינה

מהו הדבר שממלא אתכם בכוחות? מה מטעין את נפשכם אחרי יום עבודה ארוך ומייגע? מה נותן לכם סיבה אמיתית לקום בבוקר בשמחה ובכיף? יש שיגידו שמפגשים של כל המשפחה יחד, יש שיאמרו שהפוגה קצרה לקריאה או כוס קפה מרענן, אבל הרוב יצביעו על שינוי אווירה, ובפרט יציאה לטבע כחוויה מחדשת כוחות ומענגת מעין כמוה.

פיסת האדמה שבביתכם היא כל כולה שלכם.

האם תוכלו להאמין שניתן להפוך את פיסת האדמה הזו לא רק למקום לאירוח איכותי או לשעשוע עבור הילדים, אלא להתגשמות חלום אמיתי אותו רקמתם מזה שנים? למטען עוצמתי עבור הנפש והגוף?

יש מקומות שנוצרים מהלב, וממלאים את הנפש בכל פעם מחדש. הגינה החדשה שלכם יכולה להיות מקום מנוחה אמיתי לנפש, פיסת גן עדן עלי אדמות. ניתן לעצב את הגינה במגוון רחב של סגנונות, כשכל אחד מהם נושא אופי ייחודי, שימלא את גופכם ונפשכם במטען שלא יסולא בפז.

איזה סגנון גינה יטעין וימלא אתכם בכל פעם מחדש?

גינה ארץ ישראלית– סגנון עיצובי זה מושתת על צמחיה ארץ ישראלית מובהקת כגון עצי שבעת המינים. בגינה ארץ ישראלית תוכלו למצוא את הזית, האורן, הברוש ופרחים ארץ ישראליים. גינה בסגנון הזה מתאימה מאוד לאקלים הארץ ישראלי, ועשויה להתאים גם לכם במידה ויש לכם חיבה מיוחדת לצמחי הארץ היפה שלנו ואתם חובבי טיולים ומסעות בארץ.

גינה ים תיכונית– עיצוב גינה ים תיכונית אוצר בתוכו שלל אפשרויות מרהיבות. גינות ים תיכוניות מאופיינות בצמחיה צפופה המתאימה לימות קיץ שחונים האופיינים לארצנו. לגינה זו יש מראה יצירתי, העושה שימוש במגוון חומרים כגון: ברזל, אבן וטרה- קוטה ומינים שונים של צמחים המותאמים למזג האוויר. שילוב ייחודי ויצירתי זה יתאים לאנשים הלא פורמליים, המעוניינים להתחדש לעיתים קרובות.

הגינה הרשמית– עיצוב גינה רשמית הוא בדיוק מה שאתם חושבים. גינה המעוצבת בעזרת מבנים המוגדרים היטב, בה הפרחים והצמחים אסתטיים ומרשימים ומסודרים בסדר מופתי. עיצוב גנים זה מרשים בתצוגתו, אך דורש השקעה רבה בתחזוקה ובגינון. אם אתם אוהבים ללכת על בטוח, ולשוות לגינה מראה מרשים עם מגוון אביזרים מיוחדים- זאת הגינה עבורכם.

גינה טרופית – הגינה הטרופית מאופיינת בצבעים חיים, וכוללת צמחים אקזוטיים, עצי פרי טרופיים, דקלים, שרכים ושיחים. לעיתים קרובות עיצוב הגינה משולב יחד עם ריהוט גן המבטיח את הנוחות וההנאה מן האוירה הייחודית. אם חלמתם על גינה בלתי שגרתית, שלא מפסיקה להפתיע- זה הסגנון, וזו תהיה גינת חלומותיכם.

גינה אנגלית– סגנון זה משלב אסתטיות עם פונקציונליות. עיצוב גינת נוי אנגלית טיפוסית יכלול ערוגת גינת תבלינים וירקות, עצי פרי, חממה עשויה מזכוכית, גדר עץ אבני מדרך, שביל הליכה ואבנים קטנות אדומות. לעיתים נוסיף לה אביזרים כגון שעוני שמש, פסלים, ספסלים לישיבה, כדים ובריכת נוי. אם אתם טיפוסים מקוריים ויצירתיים, שאוהבים מראה מאוזן, המשדר פשטות וטוהר- זו הגינה עבורכם.

קיימים עוד מגוון סגנונות לעיצוב גינה מקורי ומיוחד, אבל הבה נתרכז ברצון הפנימי שלכם. עצמו את העיניים. דמיינו את גינת חלומותיכם בעיני רוחכם לפרטי פרטים וכיצד היא מציפה אתכם ברוגע ושלווה.

כעת, פקחו אותן.

זה אינו חלום, גינת החלומות במרחק נגיעה מכם.

מה היה לנו עד עכשיו?
טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

אולפן גרין סקרין

גלה את הקסם של אולפן מסך ירוק, שבו הבלתי אפשרי הופך לאפשרי. בפוסט זה בבלוג, אנו מתעמקים באולפן הירוק המסך המתקדם של Hatamov Production, ומציגים

הדברה למתקני בריאות הציבור

שאלות נפוצות אלו מספקות מידע מקיף על הדברת מזיקים עבור מתקני בריאות הציבור. הוא כולל את החשיבות של הדברת מזיקים, סיכונים פוטנציאליים, מזיקים נפוצים במתקני