איך לרשום מותג באמזון

מבוא

אמזון היא חנות הקניות המקוונת הגדולה בעולם. זה המקום הטוב ביותר לרשום מותג ממספר סיבות.

לאמזון יש למעלה מ-300 מיליון לקוחות והיא אחד המותגים המהימנים ביותר בעולם. הוא גם מציע מגוון רחב של מוצרים ושירותים שניתן לרשום עם שם המותג שלך.

מאמר זה יבדוק כיצד לרשום את המותג שלך באמזון וכמה מהיתרונות הנלווים אליו.

אמזון היא הקמעונאית המקוונת הגדולה בעולם עם למעלה מ-500 מיליון מוצרים.

לחברה רשת עצומה של מרכזי מילוי, שהם מחסנים המאחסנים ומשלוחים הזמנות ללקוחות, וכן מספקים שירות לקוחות.

אמזון היא גם חנות מסחר אלקטרוני שמוכרת הכל, החל מספרים, ביגוד וכלה באלקטרוניקה.

זה אפשרי לכל אחד לרשום מותג באמזון על ידי ביצוע השלבים הבאים:

ראשית, עליך לפתוח חשבון מוכר. זה נעשה על ידי ביקור ב-Amazon Seller Central ולחיצה על "התחל למכור" בפינה השמאלית העליונה (ראה צילום מסך למטה).

לאחר מכן, תצטרך להזין את שמך וכתובת הדוא"ל שלך בשדות המסופקים. כמו כן, תתבקשו להזין את מספר תעודת הזהות שלכם או מספר תעודת זהות מס כדי שאמזון תוכל לאמת את זהותכם.

מה זה אמזון ואיך זה עובד?

אמזון היא חברה קמעונאית רב לאומית שנוסדה בשנת 1994. היא מספקת מוצרים ושירותים שונים, כגון מסחר אלקטרוני, מחשוב ענן ובינה מלאכותית.

אמזון תמיד הייתה חלוצה בכל הנוגע לטכנולוגיות חדשות. למעשה, הם היו אחת החברות הראשונות שהשתמשו ברחפנים למשלוח חבילות ב-2013.

אמזון היא חברת קמעונאות מקוונת המציעה לצרכנים מגוון רחב של מוצרים. לאמזון יש מחלקות שונות שאחראיות על משימות שונות. לדוגמה, Amazon Marketplace אחראי על מכירת פריטים חדשים ומשומשים, בעוד שה-Amazon Prime אחראי על מתן שירותים לחבריו.

הצעד הראשון ברישום המותג שלך באמזון הוא יצירת חשבון בחברה. אתה יכול לעשות זאת על ידי ביקור באתר או הורדת האפליקציה לטלפון שלך. לאחר שנרשמתם, עליכם להוסיף מוצר שאתם רוצים למכור באתר. אתה יכול לעשות זאת על ידי לחיצה על "הוסף מוצר" ולאחר מכן בחירה מאחת מקטגוריות רבות הזמינות מ"לבוש", "אלקטרוניקה", "ספרים" וכו'.

Amazon Marketplace לעומת Amazon Retail

אמזון הוא אחד מאתרי המסחר האלקטרוני הפופולריים בעולם. הוא מציע שני סוגי רישום: Amazon Marketplace ו-Amazon Retail. הראשון מיועד למותגים שרוצים למכור את המוצרים שלהם באמזון, בעוד האחרון מיועד למותגים שרוצים למכור את המוצרים שלהם אך ורק באמזון.

רישום Amazon Marketplace מאפשר לך לרשום את המוצרים שלך גם בפלטפורמות מסחר אלקטרוני אחרות, בעוד שהרישום של Amazon Retail לא מאפשר לך לרשום את המוצרים שלך בשום מקום אחר מלבד באמזון.

שוק אמזון הוא המקום הטוב ביותר עבור מותגים לרשום את המוצרים שלהם. הסיבה לכך היא שמדובר בתהליך פשוט ואינו דורש השקעה כלשהי.

קמעונאות אמזון שונה משוק אמזון מכיוון שהיא דורשת השקעה מראש כדי להתחיל למכור באמזון.

ישנן שתי דרכים לרשום מותג באמזון: הרשמה דרך Amazon Marketplace, או הרשמה דרך Amazon Retail.

חשוב למותגים לדעת מה הם רוצים לפני שהם מקבלים את ההחלטה כי יש יתרונות וחסרונות של כל סוג של רישום.

אמזון מרקטפלייס מספק תהליך פשוט שאינו דורש השקעה כלשהי, בעוד שעם רישום דרך הקמעונאי, תהיה עלות מראש מעורבת.

כיצד לרשום מותג באמזון

רישום המותג שלך באמזון הוא דרך מצוינת להתחיל בעולם המסחר האלקטרוני. זה יאפשר לכם להתחיל למכור את המוצרים שלכם דרך הערוצים של אמזון ולהגיע ללקוחות חדשים.

לאמזון יש מגוון אפשרויות רישום למותגים, בהתאם למה שאתה רוצה להשיג עם החשבון שלך. ניתן להירשם כיחיד או כחברה, ולאחר מכן לבחור את סוג החשבון שברצונכם להקים – סטנדרטי או מקצועי.

אמזון היא אחד מהשווקים המקוונים הפופולריים והנפוצים ביותר. כדי לרשום מותג באמזון, אתה צריך לדעת איך למצוא את הקטגוריה המתאימה למוצר שלך.

שלב 1:

הצעד הראשון הוא לעבור לאתר אמזון וללחוץ על "החשבון שלך" בפינה השמאלית העליונה של המסך.

שלב 2:

לחץ על "נהל את המותג שלך" מהתפריט הנפתח שמופיע.

שלב 3:

לחץ על "רשום מותג" מרשימת האפשרויות המופיעות. זה יעביר אותך לדף עם טופס סטנדרטי שבו תוכל להזין את שם החברה שלך, פרטי יצירת קשר ופרטי מוצר.

מדוע כדאי לרשום את המותג שלך באמזון

אמזון היא הקמעונאית המקוונת הגדולה בעולם. ההערכה היא שלמעלה ממחצית מכלל מכירות המסחר האלקטרוני עוברות דרך אמזון.

אמזון מציעה הרבה הטבות למותגים שרושמים את המוצרים שלהם באמזון. חלק מהיתרונות הללו הם:

1) מותגים זוכים למכור את המוצרים שלהם במחיר גבוה יותר ממוכרים אחרים מכיוון שיש להם גישה ללקוחות Prime של אמזון, שזה נתח שוק עצום.

2) מותגים יכולים למנף את שירותי ה-FBA (הגשמה על ידי אמזון) של אמזון ולקבל את המוצרים שלהם במשלוח ובמשלוח ללקוחות בחינם.

3) מותגים מסוגלים להקים חלון ראווה מקוון עם כל התכונות שכל אתר אחר יספק, כמו תיאורי מוצרים וסקירות, מבלי להוציא כסף על אחסון אתרים או עיצוב.

4) מותגים יכולים

למידע מורחב אודות החברה המובילה למסחר באמזון ואיך לרשום מותג באמזון נא לבדוק ב- rpgecom.com

מה היה לנו עד עכשיו?
טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

הערכת מחיר שירותי הדברת עכברים

פוסט זה בבלוג שופך אור על הגורמים הקריטיים המשפיעים על עלות שירותי הדברת עכברים. מהיקף הנגיעות, גודל הנכס ועד לסוג הטיפול הנדרש, אנו מתעמקים בהיבטים

היתרונות של הדברה ירוקה

פוסט זה בבלוג נועד לשפוך אור על היתרונות הרבים של הדברה ירוקה. הוא מתעמק בפרקטיקה הידידותית לסביבה של הדברה המשתמשת בגישה רחבה, תוך התמקדות במניעה

אולפן גרין סקרין

גלה את הקסם של אולפן מסך ירוק, שבו הבלתי אפשרי הופך לאפשרי. בפוסט זה בבלוג, אנו מתעמקים באולפן הירוק המסך המתקדם של Hatamov Production, ומציגים