קניית מוצרי פרסום לעסקים

אפשרות זו מקלה על פיננרים לקנות את המוצרים שהם רואים ב-Pinterest, ועוזרת למוכרים למכור יותר. אפשרות זו מקלה על אנשים שמגלים את המוצרים שלך בפייסבוק לקנות. תוכל ליצור מדור חנות בדף הפייסבוק שלך שבו המעריצים יוכלו ללמוד על המוצרים שלך, לצפות בתמונות וללחוץ על כפתור הקנייה כדי להשלים רכישה.

ערוץ Youtube והוספת וידאו שיווקי לעסק שלך עוזרים גם בקידום אתרים

חברות המשתמשות בווידאו כחלק מפרסום ותוכן יזכו יותר למעורבות עם הלקוחות שלהן. פרסום יכול גם לעזור לך למשוך שותפים שיכולים להרחיב את העסק שלך, ובכך להגדיל את הנראות שלך בענף. עבור עסקים B2B, מודעות יכולות למלא את משפך המכירות שלך ולעזור לך לייצר יותר לידים שאנשי המכירות שלך יתמקדו בהם.

עבור יצרניות תוכנה או חברות צרכנות

פרסום יכול לעזור להשיק מוצרים במבט חטוף. אם לעסק שלך יש מוצר או שירות קיימים, מודעות יכולות למשוך תשומת לב לשיפורים. עבור כל סוג של עסק קמעונאי, פרסום יכול להעלות את המודעות למכירה או קידום מכירות, ולהביא יותר לקוחות לתהליך.
עבור מידע בתחום של לוגו גיפט – מכירת מוצרי פרסום לעסקים וקניית מוצרי פרסום לעסקים נא לגלוש לאתר logogift.co.il

עבור עסקי מסחר אלקטרוני, פרסום בתשלום לקליק יכול להגדיל את המכירות המקוונות כמעט באופן מיידי. עבור עסק מקוון, מודעות יכולות לקחת אנשים לדף נחיתה שממיר מבקרים לקונים. עבור עסקים בשוק צפוף, פרסום יכול להבליט את המותג שלך.

היתרונות של פרסום לעסקים קטנים כוללים משיכת לקוחות חדשים ועזרה להם למכור יותר מוצרים ושירותים ללקוחות קיימים

עבור עסקים פיזיים, פרסום בעיתונים, מגזינים, טלוויזיה ורדיו יכול למשוך יותר לקוחות. השקעה אסטרטגית בפרסום עבור העסק הקטן שלך יכולה להוביל להחזר גבוה על ההשקעה, ולספק לחברה שלך עסקים חדשים ובעלי ערך.

בעוד שפרסומות טלוויזיה

במיוחד פרסומות טלוויזיה, יכולות להרתיע עסקים קטנים, אם יש לך תחנות טלוויזיה ורדיו מקומיות בקרבתך, העלות תהיה נמוכה יותר, והקהל יכול לעשות הבדל גדול לעסק המקומי שלך. פרסום ברשתות חברתיות הוא אופציה פופולרית לעסקים קטנים מכיוון שהעלות נוחה יחסית וניתן למקד לקהל שלכם בצורה סלקטיבית מאוד. בפרט, קהלים מותאמים אישית של פייסבוק הם דרך שימושית לקידום המוצרים שלך.

עם מודעות למוצר

חברות יכולות להציג יותר מוצרים ואנשים בפייסבוק יכולים למצוא מוצרים רלוונטיים יותר. מודעות מוצר מציעות לחברות מספר דרכים להדגיש מוצרים שונים בפייסבוק. שיווק באמצעות תוכן, שיווק בווידאו ושיווק במדיה חברתית יכולים לשמש כחלק מקידום העסק שלך.

במאמר זה

נסקור את 10 פלטפורמות הפרסום והדרכים הפופולריות ביותר לקידום העסק שלך בשנת 2021 ואילך. עכשיו זה הזמן המושלם לנצל טרנדים צומחים ולקדם את העסק שלך. בין אם אתה מחפש לבצע את המכירה הראשונה שלך או אם אתה בעסק כבר זמן מה, תמיד טוב למצוא דרכים נוספות לקדם את המוצרים שלך. להלן 20 דרכים יצירתיות לקדם מוצרים חדשים או קיימים בחנות המקוונת שלך.

אם העסק שלך בר מזל מספיק

כדי למצוא מוצרי קידום מכירות מתאימים לשיווק עסקי, המוצר שלך יכול ליצור מודעות למותג באופן מיידי. כדי שהעסק שלך יצליח, עליך לפרסם ולקדם את המוצרים או השירותים שלך לאותם קונים שהמתחרים שלך מכוונים אליהם. פרסום עוזר לעסק שלך להתחרות – יש מספר מוגבל של צרכנים בשוק שמוכנים לקנות את המוצר שלך בכל זמן נתון. פרסום שומר את העסק שלך במקום הראשון בתודעת הצרכנים שלך – עם כל כך הרבה אפשרויות זמינות לצרכנים, לעתים קרובות הם ירצו לקנות ולהשוות בין מוצרים שונים.

תוכנית פרסום גלובלית מעוצבת היטב יכולה לומר לצרכנים מה מוצר או שירות יכולים לעשות עבורם בהשוואה למוצרים דומים בשוק

על הקונה להיות משוכנע (באמצעות פרסום) שהמוצר בעל ערך טוב. זה לא חוקי לפרסם מוצר כאשר חברה לא מתכוונת למכור את המוצר, אלא מתכננת למכור משהו אחר לצרכן, לרוב במחיר גבוה יותר.

אם פרסומת מזכירה שמוצר מכוסה על ידי אחריות או אחריות

על הפרסומת לציין בבירור כיצד צרכנים יכולים לקבל מידע מפורט. בנוסף, אם אתה מפרסם מוצר כ"בחינם" או מציע אותו במחיר נמוך בשילוב עם רכישת מוצר אחר, יש לציין במודעה את תנאי ההצעה בצורה ברורה וברורה. מודעות טלוויזיה צריכות ליידע את הצרכנים באילו חנויות ומחלקות הם יכולים למצוא את המוצר המפורסם, וצריכות לכלול אריזה וצילומי תצוגה של המוצר, כך שהצרכנים יוכלו לזכור ולזהות את המותג בזמן הרכישה.

על ידי שימוש במגוון אמצעי תקשורת לרבות תצוגות

אריזות, קידום מכירות, פרסום בחנות ופרסום בנקודת קניה (POP), המשווק מקווה להשפיע על החלטות הקנייה של הצרכנים. תוכניות קידום מכירות מספקות תמריצים לרכישה ישירה, בניגוד לרוב המודעות שמציעות סיבות לקנות את המוצר שלך ולא מותג מתחרה.

כשזה מגיע לשיווק העסק שלך

מוצרי קידום מכירות שיווק ארגוניים ממלאים תפקיד עצום בחיפוש אחר לחבר את העסק שלך עם הלקוחות והלקוחות הפוטנציאליים שלך. קידום עסק בעל ערך מוסף ו/או מוצריו ושירותיו חשוב במיוחד לעסקים המוכרים ישירות לצרכנים. קידום בדרך כלל מורכב מפרסומות, פרסומות וקידום מכירות. יחסי ציבור דומה לקידום ופרסום, אך יכולים להיות עקיפים יותר, שכן ייתכן שחלק או כל הפרסום למוצרים ושירותים של חברה הנובעים מפעילות יחסי ציבור לא יהיו בשליטת החברה.

עלויות קידום

פרסום ויחסי ציבור (הידוע גם בשם "תמיכה שיווקית") משתנות באופן משמעותי לפי סוג העסק. עסקים קטנים רבים הם מקומיים או אזוריים, ולכן חלק מפעילויות הקידום יהיו יקרות מדי או לא מתאימות לסוג המוצר או השירות שהם מציעים. אבל אם לעסק שלך יש שפע של מוצרים לפרסם, כל המגוון הזה יכול ליצור כמה בעיות. היום אנחנו מציגים מודעות מוצר, פתרון שנועד לעזור לעסקים לקדם מוצרים מרובים או את כל קטלוג המוצרים שלהם בכל המכשירים שבהם הלקוחות משתמשים.

אם יש לך חשבון Google לעסק שלי

ישנן מספר דרכים להשתמש בפרופיל העסקי שלך ב-Google כדי לקדם מוצרים או שירותים חדשים. אתה יכול גם להעלות תמונה לפרופיל העסק שלך דרך הכרטיסייה תמונות בלוח המחוונים של GMB ולהוסיף אותה כפריט חדש דרך הכרטיסייה מוצרים כדי לקדם את המוצר/השירות החדש שלך. אם העסק שלך ממוקד יותר בשירות מאשר במוצר, כגון סלון יופי, ספא, מרכז כושר או עסק לייעוץ, תוכל להציע ללקוחות שדרוגים כדי לנסות שירותים חדשים. פרסום מייצר עסקים מתמשכים: לא כל הצרכנים היום צריכים את מוצרי החברה שלך, אבל בכל יום יש תמיד צרכנים חדשים שמוכנים לקנות.

הלקוחות הנאמנים שלך הם חלק מרכזי בקידום המוצר שלך מכיוון שהם נוטים יותר לא רק לקנות אלא לקדם אותו ברשתות שלהם

אירועים לא רק מושכים את תשומת הלב של הלקוחות למוצר או לשירות החדש שלך, אלא הם יכולים גם למשוך לקוחות פוטנציאליים חדשים המקיימים אינטראקציה אישית איתך או עם אחרים בחברה שלך – דרך מצוינת למשוך אותם כלקוחות.

מה היה לנו עד עכשיו?
טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

הערכת מחיר שירותי הדברת עכברים

פוסט זה בבלוג שופך אור על הגורמים הקריטיים המשפיעים על עלות שירותי הדברת עכברים. מהיקף הנגיעות, גודל הנכס ועד לסוג הטיפול הנדרש, אנו מתעמקים בהיבטים

היתרונות של הדברה ירוקה

פוסט זה בבלוג נועד לשפוך אור על היתרונות הרבים של הדברה ירוקה. הוא מתעמק בפרקטיקה הידידותית לסביבה של הדברה המשתמשת בגישה רחבה, תוך התמקדות במניעה

אולפן גרין סקרין

גלה את הקסם של אולפן מסך ירוק, שבו הבלתי אפשרי הופך לאפשרי. בפוסט זה בבלוג, אנו מתעמקים באולפן הירוק המסך המתקדם של Hatamov Production, ומציגים