איך בוחרים חברה לאיתור רטיבות של מים

כדאי להשתמש במד לחות כדי לקבוע את כמות הציוד הדרושה, לזהות כיסי רטיבות נסתרים, להבטיח ייבוש יעיל של המבנה ולוודא שהמבנה יבש. AccuMASTER יכול לשמש לבדיקת תכולת הלחות של רצפות, קירות, שטיחים, גגות, אינסטלציה וחומרי בניין כגון עץ קשה, עץ, לבנים, בטון, קיר גבס וגבס.

הפינים בפטיש ההחלקה יחושו לחות רק בקצות

לא בצדדים – זה מאפשר לך להיות בטוח שאתה מודד את תכולת הלחות של המצע ולא את השטיח או המרווח בצדי סיכות. כלי זה מצוין לקביעת עומק חדירת המים בתת-רצפות, אדני חלונות ועצים קשים. המשך לחקור את האזור, החל מהמקומות הרטובים ביותר, הזז את המונה קדימה ולמעלה כדי לקבל מושג גס כמה מהאזור הושפע מהמים. כאשר מחליטים היכן לחתוך, זכור כי ייתכן שאזור נזקי המים הנראה אינו נמצא במקום בו נמצאת הנזילה.
למידע נוסף על חברה מומלצת לאיתור נזילות ופתרונות שיקום מים ואיך בוחרים חברה לאיתור רטיבות של מים באפשרותך להעיף מבט ב- no-leak.co.il

מים יכולים לזרום מקיר הצינור למרחקים לפני שהם באים במגע עם קיר הגבס

מים יכולים לזרום במורד הצינור ולגרום לכתמים רטובים על הקיר מתחת לדליפה. כאשר מים מטפטפים לאט מצינור דולף לתוך קיר, הרצפה וקיר הגבס נשארים לחים ומדיפים ריח קרטון רטוב.

זהו עוד מכשיר נפוץ על ידי שרברבים לאיתור נזילות מים בתוך קירות

זהו אביזר המשמש בשילוב עם בודק חדירה כדי לקבוע אם חדרה לחות לרצפת העץ. יחידת הפלוס הראשית היא בצורת דמעה ויש לה חיישני זיהוי בתחתית היחידה; אתה יכול גם לחבר בדיקה נשלפת באורך 4 רגל כדי שתוכל להיכנס למקומות צרים. חיישן המים החכם Flo by Moen מנטר את נוכחות המים במקומות שבהם אסור להיות (עקב קו חשמל, מכשיר חשמלי או צנרת דולפת), מנטר את טמפרטורת הסביבה ויכול להתריע על מצב המים. צינור מים ומאותת על הלחות של הסביבה ונותן אזעקה אם האוויר הופך לח עד כדי כך שהוא עלול לגרום להיווצרות עובש.

אבל החיישנים שלו מזהים רק נוכחות של מים

לא תנאים סביבתיים אחרים כמו לחות יחסית וטמפרטורת הסביבה, ובניגוד לשסתום המים החכם, הוא לא יכול לכבות אוטומטית את המכשיר שלך במקרה של דליפה. הוא יכול לזהות שינויים בלחות, לחות וטמפרטורה, כך שהוא יכול גם להגן מפני עובש והקפאת צינורות. ל-Glentronics Watchdog אין הרבה יתרונות נוספים, אבל הוא שימושי לאיתור נזילות ולחות לפני עובש או נזקי מים יקרים.

אידיאלי לבנייה

שיפוצים ונגרות, מד לחות מקצועי זה מזהה במדויק נזילות מוסתרות בקירות או בכל מקום שעובש עשוי להיווצר. מדי לחות לכלי אוניברסלי הם מגוונים וניתן להשתמש בהם לאיתור נזילות מים בצינורות מתכת, רטיבות בקירות או תקרות, ולנתח רטיבות בעץ קשה ורך או בחומרי בניין. בין אם אתם חושדים בנזילה בתקרה ובין אם אתם רוצים לבדוק את תכולת הלחות בעץ, מד הלחות הוא מד מים אלקטרוני חכם. מד לחות. אתה יכול לקנות או לשכור מד לחות מחנות לחומרי בניין ולהשתמש בו לאיתור נזילות.

כאשר מחפשים מד לחות לאיתור נזילות בבידוד או בנייה

הקפידו לחפש מד מחט עם הגדרת סולם ייחוס. בעוד שמדי לחות חסרי קצה הם שימושיים, הם דורשים משטחים גדולים, שטוחים וקשיחים שעבים מספיק, מה שהופך אותם פחות אידיאליים לאיתור נזילות בחומרים רכים יותר שקשה להגיע אליהם (כגון בידוד), משטחים מעוקלים או לא אחידים. … מדי לחות ללא מגע משמשים בדרך כלל לקביעת רמות לחות בתשתיות ורצפות בטון בקנה מידה יחסי של 0 עד 100 לפני התקנת רצפות עץ או משטחי רצפה דקורטיביים אחרים. הם משמשים גם כדי לזהות הצטברות לחות אפשרית מתחת לאריחי אמבטיה/מקלחת, רצפות ויניל ומשטחים מטופלים אחרים וכדי לקבוע אם גימורים על בסיס מים יבשים מספיק לפני יישום שני.

הם שימושיים לאיתור בעיות הצטברות לחות כאשר אינדיקטורים חזותיים אינם ברורים

על ידי לקיחת דגימות משלושה מקומות שונים בחדר, אתה יכול להשוות את תכולת הלחות כדי לקבוע אם מיקום אחד מכיל יותר לחות מאחרים. לאחר ההקלטה, ניתן להשוות את נתוני דגימת הלחות לדגימת אזור הבקרה.

כאשר נזקי מים אינם נראים לעין ולא הייתה נזילת מים ברורה או הצפה

מדידת תכולת המים של חומרי בניין יכולה לעזור לקבוע אם תכולת הלחות של מי התהום היא אחידה ברחבי העולם (עקב לחות אטמוספרית) או לא. . מקור פחות ברור (למשל דליפת חלון לסירוגין) הוא הגורם לעודף לחות ב-GW. לאחר מכן ניתן לבדוק את התוצאות באמצעות ציוד למדידת לחות אלקטרונית כדי לרשום את הנתונים ובמקרים מסוימים, דגימות ליבה מגגות או קירות. ניתן להסביר את תוצאות מצלמות ה-IR לבעל הנכס או לאנשי הביטוח בשילוב עם אימות המתקבל באמצעות ציוד למדידת לחות עם רישום נתונים עם חותמת זמן ו/או בדיקות הרסניות.

בשימוש נכון

מצלמת תרמית יכולה לספק מידע רב ערך בהערכת רטיבות, פיקוח על תיקונים, ביקורת אנרגיה, בדיקות גגות וחשמל, וחקירות נזקי מים. בשימוש נכון בתנאים הנכונים, תרמוגרפיה אינפרא אדום יכולה לשמש כמערכת אזהרה מוקדמת עבור גגות שטוחים שנוטים להחזיק במים הרבה לפני שהם מתחילים לזרום באופן פעיל. טכנולוגיה זו מסוגלת גם לזהות שינויי טמפרטורה, אשר תרמוגרף אינפרא אדום ישתמש כדי לזהות הצטברות לחות, עיבוי, חלחול ונזילות במערכות קירות וחלונות, מה שיכול ליצור סביבה נוחה לצמיחת עובש.

השימוש במצלמות אינפרא אדום (או מצלמות הדמיה תרמית) לאיתור רטיבות וכשלי בנייה

הוא נוהג חדש יחסית אך צומח במהירות בקהילת הפיקוח והביטוח. בעבר, נעשה שימוש מוצלח בטכנולוגיית אינפרא אדום ביישומי זיהוי קריסת גגות, כיבוי אש והשבת מים. מדי לחות ומצלמות אינפרא אדום הן רק שתי דוגמאות לציוד מתקדם שאנשי מקצוע בתחום השיקום משתמשים בו כדי לאתר נזילות המוסתרות בקירות.

אם אתה יודע איך לזהות נזילות מים בקירות

אתה יכול למזער נזקים שעלולים להיות חמורים. התבוננות בנזילות נסתרות יכולה לעזור להפוך את עבודת תיקון נזילות הקיר לקטנה וניתנת לניהול. אם הבחנתם בסימני נזילה בביתכם, התקשרו אלינו מיד.

כדי להגן על כל הבית שלך, חפש מערכת איתור נזילות שיכולה לנטר את כל אספקת המים שלך. רבים מגלאי דליפות המים הטובים ביותר כוללים תכונות כמו שילוב בית חכם, כיבוי אוטומטי וחיישני טמפרטורה.

חיישן המים החדיש משלב חיישן לחות וזיהוי נזילות מבוסס זרימה לסגירה אוטומטית של השסתום

כדי שלא תחזור הביתה בהצפה. שסתום סגירה אוטומטי מותקן ליד אספקת המים ומסגר את זרימת המים במידה והחיישן מזהה לחות או לחץ חריגים – הדבר מונע מקור נזק גדול מנזילות המתרחשות כשאתה מחוץ לבית ולא יכול לקבל מים. חיישן המתקשר עם שסתום המים יכול לסגור את אספקת המים כדי לעצור דליפות.

מה היה לנו עד עכשיו?
טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

הערכת מחיר שירותי הדברת עכברים

פוסט זה בבלוג שופך אור על הגורמים הקריטיים המשפיעים על עלות שירותי הדברת עכברים. מהיקף הנגיעות, גודל הנכס ועד לסוג הטיפול הנדרש, אנו מתעמקים בהיבטים

היתרונות של הדברה ירוקה

פוסט זה בבלוג נועד לשפוך אור על היתרונות הרבים של הדברה ירוקה. הוא מתעמק בפרקטיקה הידידותית לסביבה של הדברה המשתמשת בגישה רחבה, תוך התמקדות במניעה

אולפן גרין סקרין

גלה את הקסם של אולפן מסך ירוק, שבו הבלתי אפשרי הופך לאפשרי. בפוסט זה בבלוג, אנו מתעמקים באולפן הירוק המסך המתקדם של Hatamov Production, ומציגים