שאיבת הצפות במרתפים – את מי להזמין?

שאיבת הצפות במרתפים

רז ביובית ממליץ גם להזרים מים עד למרגלות המרתף עם המתנה של לפחות 24 שעות. ברגע שמפלס המים מתייצב ושוקע עוד יותר, ניתן להגדיל את יכולת השאיבה. במילים אחרות, למורת רוחם של חלקם, נראה שאתה רוצה להוציא את המים מהמרתף לאחר שיטפון גדול, לפחות לזמן מה.

אם משאבת האגן שלך מחליטה שהיא על הרגליים האחרונות ואינה פועלת עוד

או שאין לך כוח והבית שלך רטוב או יבש, ואקום הוא אפשרות מצוינת להוציא מים מהמרתף שלך. אם מפלס המים נשאר מתחת לקו הקיר בעת השאיבה, שאב רגל אחת לפחות של מים בשעה עד לריקון המרתף. אם זה נשאר מעל הקו שלך, רז ביובית ממליץ לשאוב 2 עד 3 מטרים כל 24 שעות עד שהוא מתנקז לחלוטין.

אנשים רבים מתחילים לשאוב מים לאחר הסערה, אך כאשר הסערה נגמרת, לעולם אל תשאב את המרתף המוצף שלך עד שמי השיטפונות יכסו את האדמה ואתה רוצה לחכות עד שהמים יזרעו שוב. לא משנה כמה נזקי מים יש במרתף, זה עדיין שיטפון.

העריך את מפלס המים לפני שאיבת מים מהמרתף שלך

הסר תחילה כשליש מהמים, לפחות שניים עד שלושה מטרים, תלוי עד כמה השיטפון חמור. ברגע שתתחיל לשאוב מים, עם חתיכת גיר או סמן, תוכל לשאוב כקוטר רגל מים על הקיר ואז לחזור למחרת כדי לראות עד כמה מפלס המים ירד. אם המפלס עדיין גבוה ממה שסימנת, זה לא הזמן לנקז את המרתף המוצף שלך. למחרת אם מפלס המים עולה כשחוזרים הביתה, יתכן שתצטרך להמתין ליתר ההמראה של המים. לאחר שהדבר נעשה, סמן את מפלס המים על הקיר והשאיר אותו שם.

אם המרתף שלך מוצף ביותר מכמה סנטימטרים (אנחנו מדברים פה על רגל מים בערך)

אתה לא ממהר מאוד לשאוב אותו החוצה. אם מפלס המים הופך גבוה מדי, המים ממערכת ניקוז מי הגשמים העירונית עולים שוב למרתף. במרתף יש שלולית מלאה במים והמים במרתף עלולים לגרום לנזק יקר.

במקרה של גשם כבד או שלג

לחץ המים בקומת המרתף גבוה. אם מים מצטברים ביסוד לאחר סערה, יש לנקות את המרזבים למניעת הצפה ולהוסיף טיפה או מרזב מאריך כדי לנקז את התשתית ולהבטיח שהאדמה תיפול על הבית. אם בריכת מים במרתף לא מאוזנת בלחץ מבחוץ, הסרת הבריכה עלולה לגרום לדפנות המרתף להיסדק או להתפורר.

כאשר מים מצטברים בבריכה או בבור ביוב 

משאבת ביוב יכולה לשאוב מים מהבית כדי למנוע הצפה ולהגן על יסוד הבית שלך. חבר צינור גינה למשאבה והצב את הצינור הרחק מביתך כך שהמים יעבור לניקוז גשם או למערכת ביוב. אם המנוע או הבסיס של משאבות הבורות אינם אטומים, הם אינם טובלים את המים. אם אין לך משאבת ביוב תוכל להזמין שירותי שאיבות ביוב מחיר משתלם דרך רז ביובית.

כל מי שבבעלותו בית עם מרתף ומתגורר באזור נמוך ומוצף שיטפונות זקוק למשאבת מים

משאבות מים משמשות לניקוז מרתפים מוצפים וניקוז אמבטיות ג'קוזי, אמבטיות תרמיות, ספרינקלרים וכו '. בין אם אתם מחפשים משאבות מים, משאבות לבריכות שחייה או, כפי שנלמד בהמשך, משאבות מים, עליכם לבצע את העבודה.

בשאיבת המרתף קיימות סכנות נסתרות

כמו קירות, תקרות ורצפות שמתמוטטות בגלל נזקי מים. אם משאבת הבור נכשלת או נכשלת בתקופת גשמים כבדה, היא תעבוד שעות נוספות להסרת עודפי מים שרוצים לחדור פנימה מבחוץ. משאבות חשובות גם אם בעל בית השקיע כסף לשיפוץ המרתף שלו או שיש לו פריטים יקרי ערך כמו רהיטים המאוחסנים במרתף.

אנשים רבים מתחילים לשאוב מים אחרי הסערה

אך כאשר הסערה נגמרת, לעולם אל תשאבו את המרתף המוצף עד שמי השיטפונות יכסו את האדמה. לא משנה כמה רחוק תגיעו, נזקי המים במרתף תמיד יגיעו לסיומם. ברגע שתתחיל לשאוב מים, על ידי שאיבת רגל מים החוצה עם חתיכת סמן גיר, אתה יכול לסמן את הקיר ולמחרת לראות כמה מפלס המים נפל בו.

כאשר אתה מנקז את המרתף שלך

הלחץ על הקירות יהיה כה גדול עד שרצפת המרתף והקירות ייסדקו או יתמוטטו. למטרות ביטוח, צלם מתי המרתף מתחיל לעבוד שוב. לא משנה אם הבית שלך נמצא באזור שיטפון או לא, אם בבית שלך יש מרתף, זה יכול להוביל לשיטפונות מנקז חירום, שטיפה, סדקים ביסוס, קרעים בצנרת מים ואסונות טבע אחרים. מרתפים ממוקמים בדרך כלל מתחת לאדמה בשל מיקומם במפלס הנמוך ביותר של בניין, מה שהופך אותם לפגיעים למים הזורמים למרתף מגובה או עמוק מעל הקרקע. בין אם עודפי המים מגיעים מצינורות פרוצים, שטיפת קווי ביוב סתומים, משאבות ביצות פגומות, מכשירי מים פגומים או גשם כבד, שיטפונות במרתף יכולים להוות כאב ראש לבעלי נכסים אומללים. הצפה במרתף עלולה להוביל לבעיות חמורות רבות, כגון פח רקוב וקורות תמיכה חלשות יותר וכאשר יש צורך לתקן אותן, נזקי מי המרתף עלולים להשפיע על שלמות המבנה של הבניין ולגרום לבעיות עובש. כך או כך, אנחנו כאן כדי להוציא אותך מהמים במרתף שלך.

משאבות אשפה הן משאבות סוס עבודה המיועדות להצפות קיצוניות במרתפים

יש לך את היכולת לשאוב מאות או אלפי ליטרים של מים מהמרתף שלך בפחות משעה. הם שואבים כמויות גדולות של מים המכילים חפצים קשים ורכים אחרים שנמצאים בדרך כלל במי שיטפון, כגון בוץ, עלים, מקלות, חול ובוץ סמיך.

מה היה לנו עד עכשיו?
טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

הערכת מחיר שירותי הדברת עכברים

פוסט זה בבלוג שופך אור על הגורמים הקריטיים המשפיעים על עלות שירותי הדברת עכברים. מהיקף הנגיעות, גודל הנכס ועד לסוג הטיפול הנדרש, אנו מתעמקים בהיבטים

היתרונות של הדברה ירוקה

פוסט זה בבלוג נועד לשפוך אור על היתרונות הרבים של הדברה ירוקה. הוא מתעמק בפרקטיקה הידידותית לסביבה של הדברה המשתמשת בגישה רחבה, תוך התמקדות במניעה

אולפן גרין סקרין

גלה את הקסם של אולפן מסך ירוק, שבו הבלתי אפשרי הופך לאפשרי. בפוסט זה בבלוג, אנו מתעמקים באולפן הירוק המסך המתקדם של Hatamov Production, ומציגים