חטיפי חלבון טבעוניים

אנו משתמשים בחמאת בוטנים, בננות, שיבולת שועל ללא גלוטן, אבקת חלבון טבעונית וחופן שוקולד צ'יפס להכנת חטיפי חלבון טבעוניים אלה. מוכן במהירות עם מעט מרכיבים, ללא גלוטן, ללא מוצרי חלב ועשיר בחלבון צמחי. בניגוד לחטיפי חלבון רבים ארוזים מראש, חטיפי חלבון טבעוניים של Easy Homemade מכילים רק מרכיבי מזון מלאים והם נטולי תוספים, חומרים משמרים וטעמים מלאכותיים. חטיפי חלבון בריאים תוצרת בית עם תמרים לבחירתכם, שיבולת שועל, אבקת חלבון טבעונית וחמאת אגוזים (אני משתמשת בחמאת בוטנים), בתוספת תוספות נוספות (או אופציונליות) כמו שוקולד צ'יפס (תירוש) וזרעי צ'יה (בחירה טובה). רעיון) אני חמאת בוטנים ומקלות האפייה האלה עולים תוך זמן קצר.

חטיפי חלבון וגה

20 גרם זמין בטעמי שוקולד, חמאת בוטנים וקרמל מלוח, חטיפי חלבון אלה מכילים 20 גרם חלבון צמחי למנה. ברים אלה עשויים עם מרכיבים אורגניים שאינם GMO וזני החלבון מכילים 10 גרם חלבון אורז חום למנה. מרכיבי מזון מלאים כמו קשיו, זרעי דלעת, חלבון זרעי דלעת וחלבון אורז חום מהווים את עיקר המנה הטעימה הזו.

עמוס ב-16 גרם חלבון מהצומח וכמות מספקת של 3 גרם סיבים משביעים

הבר הזה יכול להוות תחליף מושלם לארוחה. המנה הטעימה הזו עמוסה בערך תזונתי מעולה – דל בסוכר, עשיר בסיבים ואפילו יותר בחלבון – איום משולש אמיתי. עשוי מארבעה מרכיבי מזון שלמים בלבד, כולל אגוזי קשיו אורגניים, נקטר קוקוס אורגני, חלבון אפונה ותמצית לימון אורגנית, הבר המתוק והמתובל הזה הוא מנצח תזונתי ברור.

ידידותי לטבעוני ובעבודת יד עם מרכיבים אורגניים מקומיים כולל שקדים גולמיים

זרעי קנבוס גולמיים, חלבון אפונה, שיבולת שועל אורגנית ללא גלוטן, אוכמניות בר מיובשות וסיבי טפיוקה. ברים מכילים 230 קלוריות ו-10 גרם חלבון; הם נטולי גלוטן ומכילים 36 מ"ג קפאין (שהם כשליש מכוס קפה), כך שהם מספקים דחיפה קטנה של אנרגיה. בקר בעמוד. יש להם קצת פחות סיבים – כ-2 גרם לבר – אבל הם עשירים בשומנים בריאים.

כל חטיף מכיל שומנים חיוניים בריאים וכמות גדולה של חלבון

כולם מכילים מספיק חלבון בונה שרירים ולא יותר מ-16 גרם סוכר, מה שממש קשה להשיג כאשר כל כך הרבה חטיפי צמחים מבוססים על פירות, דבש וצוף כדי לפצות על הנפח והקשר שלהם. יחד עם 12 גרם חלבון מהצומח ושלושה גרם פחמימות נטו, תזונה טבעונית טובה למעיים עם שישה עד שמונה גרם של סיבים פרה-ביוטיים עטופים בפחות מגרם אחד של סוכר.

אתה רוצה למצוא חטיף חלבון טבעוני המשלב גם כמות מתונה של פחמימות

כדי לחדש את מאגרי הגליקוגן שלך, כמו גם קצת שומן בריא כדי להאט את העיכול ולהשאיר אותך שובע לאורך זמן. הנה הצצה לחטיפי האנרגיה הטעימים ביותר על בסיס צמחי, שהם ממריצים, עשירים בחלבון ובאמת בריאים. בין אם אתם בדיאטה טבעונית או צמחונית, או סתם מחפשים חטיף קל יותר לאחר אימון, חטיפי צמחים מכילים אגוזים וזרעים עשירים בחלבון, ממתיקים טבעיים ושילובי טעמים בלתי צפויים שמענגים וממריצים.

חטיפי חלבון Raw Rev Glo ממותקים באופן טבעי בתמצית פרי נזיר ושוקולד מריר

ועשויים עם תערובת של חומרים מזינים כולל זרעי צ'יה, זרעי פשתן וחלבון קנבוס. Vegan Friendly פועלת לפי כל הנחיות הניקוי הנתמכות על ידי Garden of Life שכן הן אורגניות של USDA, שאינן GMO, מוסמך NSF Sports, מוסמך ספורט Informed-Choice, מוסמך טבעוני, ללא גלוטן, ללא חלב וללא מהם. , פולי סויה. Evo Hemp Pineapple Pineapple Minmond Fruit & Nuts Bar חטיפי טבעוני אלה עשויים עם חלבון המפ, מקור מצוין לחומצות שומן אומגה 3.

חטיף חלבון דק פגאן עשיר בסיבים ורק 1 גרם פחמימות נטו

חטיף חלבון זה הוא בחירה מצוינת לתזונה דלת פחמימות או קטוגנית. כפי שהשם מרמז, Pegan Bars הם גם בר צמחוני מהבית הספר הישן וגם בר טבעוני, עם חלבון שמקורו בעיקר בסאצ'ה אינצ'י (סוג של בוטנים הרים).

מחיר

הבר פגאן עצמו יקר, ואם מסתכלים על המחיר לגרם חלבון, זה הבר הכי יקר שבדקתי. עלות (8/10) – העלות לחט די גבוהה, אך ב-20 גרם חלבון לחט, העלות לגרם חלבון מעט מתחת לממוצע. עלות (3/10) – שלבו את העובדה שהחטיפיות הללו די יקרים ואין בהם הרבה חלבון לחטיף, ואפשר להבין למה הם אחד החטיפים היקרים ביותר לגרם חלבון. עלות (5/10) – אם מסתכלים על עלות הבר, חטיפי No Cow זולים יותר מחטיפי טבעוני, אבל כשחושבים בחשבון את כמות החלבון הנמוכה, הם לא נותנים לך את הכי הרבה חלבון לדולר. .

עלות (8/10)

אותו בר זול לבר טבעוני ועדיין מתפקד היטב בקטגוריה זו גם ללא יותר מדי חלבון. אם זה לא מספיק, ONE מספק גם עד 15 גרם חלבון למנה של אורז חום אורגני וחלבון אפונה עם אישור USDA. הברים הטבעוניים הטעימים האלה עשויים בעיקר עם אגוזים, זרעים ורוטב תמרים, אבל הם מכילים גם Bacillus coagulans GBI-30 6086.

מה היה לנו עד עכשיו?
טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

הערכת מחיר שירותי הדברת עכברים

פוסט זה בבלוג שופך אור על הגורמים הקריטיים המשפיעים על עלות שירותי הדברת עכברים. מהיקף הנגיעות, גודל הנכס ועד לסוג הטיפול הנדרש, אנו מתעמקים בהיבטים

היתרונות של הדברה ירוקה

פוסט זה בבלוג נועד לשפוך אור על היתרונות הרבים של הדברה ירוקה. הוא מתעמק בפרקטיקה הידידותית לסביבה של הדברה המשתמשת בגישה רחבה, תוך התמקדות במניעה

אולפן גרין סקרין

גלה את הקסם של אולפן מסך ירוק, שבו הבלתי אפשרי הופך לאפשרי. בפוסט זה בבלוג, אנו מתעמקים באולפן הירוק המסך המתקדם של Hatamov Production, ומציגים