האם השתלת שיניים יכולה להחזיק כל החיים

זה אפשרי. אולי תשמעו מאנשים שאומרים שהטיטניום המרכיב שתל דנטלי אינו "מחזיק" או תומך בשיניים בצורה טובה במיוחד. זה לא נכון. מזה בדיוק עשוי השתל הדנטלי, ועושה בו עבודה טובה מאוד. הוא עשוי מטיטניום טהור, שהוא מאוד רקיע ויכול לשנות צורה כאשר הוא נמשך או מכופף. היא גם מסוגלת לשמור על הצורה שהיא שמה בה. מה שהיא לא עושה טוב זה להחזיק את השיניים בצורה טובה מאוד. המשנן עצמו עשוי מאמייל שן טהור, אליו נקשר השתל. זו פשוט מתכת חזקה יותר ממה שהשיניים מורכבות ממנה, והיא פשוט לא מסתדרת עם המשנן. שתלי שיניים טיטניום קיימים בצורה כזו או אחרת כבר כמעט 20 שנה. אין סיבה לחשוב שהשימוש בהם יפסיק בקרוב. אם אתה ממשיך לנקות היטב ולעשות ביקורים קבועים אצל רופא השיניים, כנראה שיעברו יותר מ-10 שנים עד שהם יתחילו להראות שינוי בתנוחה או צורך בטיפול אחר. ייתכן שתרצה גם להסתכל על המחקר לכל החיים שפרסם ארגון רופאי שיניים בשם DAA-Dentist Assocated; הנה הקישור למחקר הזה. זה כנראה ייתן לך מושג מה ממליצים רופאי השיניים באזור שלך. זה לא אמור להיות שונה מאוד מהאזור שלך. אני מקווה שזה עוזר.

שתל דנטלי יכול להחזיק מעמד שנים רבות כל עוד הוא נשאר במצב טוב. אם השתל אינו בשימוש כראוי, הוא עלול להישבר. אם זה נפגע זה יכול לגרום לבעיות. לדוגמה, העצם צריכה להיות בריאה מתחת לשתל ובלסת כדי שזה יצליח. כמו כן, העצם המקיפה את השתל והעצם המשמשת להצמדת השתל צריכה להיות בריאה ויציבה. שתלים דנטליים אינם פוגעים בעצם. לכן, לעולם לא יהיה שום סוג של איבוד עצם. במילים אחרות, רמות העצם שלך יישארו יציבות, אלא אם כן יש בעיה בשתל שצריך לטפל בה. במקרים אלו ימליץ לך להסיר או להעביר את השתל. יש בלאי מסוים במשטח השתל שנגרם מהעובדה שהלסת אכן זזה כשאתה אוכל, כמו גם מפעילויות אחרות שגורמות ללסת לנוע. זה לא נחשב לא נורמלי או חשש או בעיה עם יציבות השתל. אם יש בלאי יתר זה עלול לגרום להתרופפות השתל. אם זה קורה, יש לתקן את זה באמצעות השתלת עצם או תהליך הנקרא אוסאואינטגרציה. אוסאואינטגרציה מתרחשת דרך העצם והשתל שמתחברים יחדיו. היציבות לטווח ארוך של כל סוג של מכשיר בסביבת הפה נקבעת על פי קצב העייפות (או השחיקה) שלו. זו תהיה דרך מכנית להראות את ביצועי השתלים שלך בהשוואה לשאר המכשירים שהם משווים אליהם. ישנם 2 גורמים שקובעים את שיעור העייפות של השתל שלך. הראשון שקובע את קצב העייפות של השתל שלך הוא חספוס פני השטח שלו. לשתל במכונה יש חספוס משטח מסוים. הגורם השני הוא מספר מחזורי העומס. כאשר אתה מפעיל לחץ על מכשיר, זה גורם לשינויים קטנים בחומר שיהפכו לסדקים בחומר אם המכשיר נמצא בלחץ יתר.

אם מטפלים בהם כראוי, הם יכולים להחזיק מעמד 25 שנים (ולפעמים יותר). אמנם תצטרך לבקר את רופא השיניים שלך להשתלת AZ מדי פעם כדי לאבטח את השתלים, עם מיקום ותחזוקה נאותים, הם יכולים להחזיק מעמד לכל החיים. למרות שתלי שיניים עלולים להיכשל או להיכשל, עם טיפול נאות הם יכולים להחזיק מעמד לכל החיים.

למעשה

כל עוד נשמרת היגיינת פה טובה, ניתן להשתמש בשתלים דנטליים במשך עשרות שנים או חיים. שתלים דנטליים מיועדים להחזיק עד 25 שנים ומהווים פתרון ארוך טווח להחלפת שיניים קבועה. מאידך, השתלות שיניים יכולות להחזיק מעמד זמן רב יותר בטיפול נכון ומהוות תחליף קבוע ונוח לשיניים חסרות. אחת הסיבות לכך שתלים דנטליים נחשבים לאופציה הטובה והמתקדמת ביותר להחלפת שיניים חסרות היא משום שהם אינם חווים את אותן בעיות כמו כתרים, גשרים או תותבות סטנדרטיים.

בסך הכל

שתלים דנטליים עמידים מאוד בהשוואה לאפשרויות החלפת שיניים אחרות. ניתן להשתמש ברוב הכתרים בין 5 ל-15 שנים, אך בחלק מהכתרים האיכותיים ניתן להשתמש למשך 25 שנים ומעלה, כל עוד מקפידים על היגיינת פה תקינה ומתבצעת בדיקת שיניים כל חצי שנה. כל מי שצריך להחליף כתרים, גשרים או להחליף שיניים תותבות יודע שלא כל שיקום השיניים יכול להישמר לנצח. למרות שבדרך כלל ניתן להשתמש בהם כ-10-15 שנים לפני שיש צורך להחליפם, במקרים מסוימים, ייתכן שיהיה צורך להחליף את התותבת הנתמכת על ידי השתל מוקדם יותר.

לדוגמה

סביר יותר שכתר בודד בקדמת הפה יימשך זמן רב יותר מאשר שחזור הנתמך על ידי שתל. עקב בלאי מוגבר, שתלים בחלק האחורי של הפה עלולים להיכשל מהר יותר מאשר שתלים בקדמת הפה. שימוש תכוף עלול לגרום לכשל בשתל לפני ההשתלה בקדמת הפה.

בניגוד לתותבות

שתל דנטלי מספק תמיכה מספקת, פועל כמו שן טבעית, ויכול להתנגד לנשיכה או ללעיסה מבלי להחליק. למרות שכתרים, גשרים ותותבות נתמכות שתלים עשויים מחומרים דנטליים איכותיים שאינם נוטים לריקבון, החניכיים המקיפות את התותבות הללו עלולות להיות מושפעות ממחלות חניכיים.
למידע נוסף בנושא של השתלת שיניים מחירון יש לבדוק כאן: dental-clinics.co.il

פרי-אימפלנטיטיס יכולה לנבוע מהיגיינת פה לקויה, הגורמת לדלקת ברקמות הרכות ואיבוד עצם סביב השתל. כאשר חסרה שן, הלסת שלך חשופה ומועדת לזיהומים והרס עצם. רופא השיניים יכול לשחזר את רקמת החניכיים והעצם המקיפות את השתל.

במקרה של אובדן עצם סביב השתל, ייתכן שתידרש השתלת עצם לפני החדרת שתל חדש כדי לסייע בהתחדשות העצם. כל תהליך הריפוי של השתל עשוי להימשך מספר חודשים מכיוון שהעצם חייבת לצמוח בחוזקה סביב השתל.

ברוב המקרים

עמוד השתל יחזיק מעמד זמן רב יותר מכיוון שהוא גדל יחד עם העצם שמסביב ואינו חשוף ישירות לחפצים שעלולים לגרום לנזק. רוב המקורות מעריכים את אורך החיים הממוצע של השתלת שיניים כ-25 שנים או יותר, אולם ישנם גם כמה מקורות שקובעים כי ייתכן שפוסט ההשתלה יהיה קבוע.

לעומת זאת

החלק הגלוי של מערכת החלפת השיניים, הכתר הדנטלי, צריך להיות מוחלף כל 5-15 שנים. שתלים, כמו שיניים טבעיות, יש לנקות ולתחזק מדי יום באמצעות מברשת שיניים, משחת שיניים פלואוריד, חוט דנטלי או Waterpik, וניקוי שיניים מקצועי לפחות פעמיים בשנה. למשל, שתל יעזור לשמר את מבנה השיניים בשאר חלקי הפה. בנוסף, השתל שלך ייראה ויתפקד כמו שן טבעית.

לאחר הליך המיני-שתל, אתה יכול לחזור להיגיינת הפה הרגילה שלך כמעט מיד. לאחר הנחת השתל ניתן לקבל שיקום יפה שבוצע על ידי רופא.

השתלת שיניים

היא אחת ההליכים הדנטליים הבטוחים ביותר שתוכלו להשתמש בהם. השתלת שיניים היא פתרון דנטלי נחשב מאוד שיכול לפתור את בעיית השיניים החסרות ולהביא יתרונות גדולים למטופלים הזקוקים לטיפול שיניים מסוג זה. אם אתם גרים בבלמונט ויש לכם שיניים חסרות, חסרות שיניים או שאתם צריכים לעקור, ורוצים לשמר את תפקוד השיניים הטבעיות ולהגן על הלסת שלכם, אז אולי אתם מועמדים מצוינים להשתלת שיניים.
לפרטים נוספים על השתלות שיניים באשדוד באפשרותך לבקר באתר dental-clinics.co.il

אם אתה שוקל השתלות, דבר עם רופא השיניים שלך כדי לראות אם הם מתאימים לך. הזמינו פגישת ייעוץ עם רופא שיניים כדי למצוא את האפשרות הטובה ביותר עבורכם.

כאשר אתה מצטרף לקבוצת שיקום שיניים בלמונט, אנו נספק לך סיוע מותאם אישית כדי לענות על הצרכים הייחודיים שלך. גישת צוות זו מספקת טיפול מתואם המבוסס על אפשרות ההשתלה הטובה ביותר עבורך.

מסיבה זו

השתלים יכולים לשמש כשורשים מלאכותיים ליצירת בסיס מוצק לתותבות. למרות שהשתל עצמו נועד להיות קבוע, עקב בלאי רגיל, ייתכן שיהיה צורך להחליף את הכתר המחובר אליו. בדרך כלל ניתן להשתמש בכתר או בכתר סביב השתל למשך 10-15 שנים ולאחר מכן יש צורך להחליף אותו עקב בלאי רגיל.

אם משתמשים במברשת שיניים ובחוט דנטלי הנכונים לטיפול נאות

השתל עצמו יכול להחזיק מעמד לכל החיים כל עוד המטופל עובר בדיקות שיניים קבועות פעמיים בשנה. על ידי צחצוח קבוע, שימוש בחוט דנטלי ופנייה לרופא השיניים, השתל יכול להחזיק מעמד לכל החיים. אם השתל נשמר בצורה היגיינית באמצעות צחצוח נכון וחוט דנטלי, הוא יכול להחזיק מעמד לכל החיים.

היגיינת פה טובה פירושה גם ביקורים קבועים במרפאת השיניים לביקורי מעקב

ייתכן שתצטרך לראות את רופא השיניים שלך יותר מפעמיים בשנה, ואתה צריך ליידע את רופא השיניים שלך עם הסימן הראשון לבעיית השתלה או גשר. ברגע שאתם מוודאים שהשתלים מתאימים לכם, בחרו ברופא שיניים טוב ותטפלו בשתלים שלכם, אין סיבה שהם לא יחזיקו מעמד לכל החיים. התקשר למספר (02) 9686 7375 היום כדי לקבוע פגישה עם רופא שיניים אצל רופא שיניים של My Hills ב-Bolkham Hills, NSW.

הדרך הטובה ביותר לשמור על טיפול השתלות שיניים

היא לפנות לרופא השיניים לבדיקות קבועות כל שישה חודשים. רופא השיניים שלך יכול לבדוק את השתלים שלך כמו השיניים הטבעיות שלך. אם יש לך תסמינים המעידים על כשל בשתל, הקפד לפנות לרופא שיניים או רופא חניכיים.

טיפול בשתל כושל ניתן להסיר שתל כושל בהרדמה מקומית

אם ההשתלה שלך נכשלת, Hiossen מציעה ערכה פשוטה להסרת ברגים כדי לעזור למנתח השיניים שלך להסיר את השתל בצורה בטוחה ומהירה. ניתוח השתלת שיניים הוא הליך בעל סיכון נמוך יחסית, אך השתלות עלולות להיכשל זמן קצר לאחר הניתוח עקב זיהום הגורם לדלקת ברקמה שמסביב, חוסר יכולת של העצם לצמוח יחד עם השתל, או אפילו טראומה כירורגית.

השתלות שיניים מספקות יציבות ארוכת טווח ובלתי מוגבלת עם טיפול נאות

אך ישנם מספר גורמים שעלולים לגרום לכשל בטרם עת של ההשתלה. מחלות קיימות, מחלות והטמעת שתלים הן חלק מהבעיות הנפוצות ביותר שעלולות לגרום לכשל בשתל. לאחר ניתוח שיניים מוצלח, ישנם גורמים נוספים המשפיעים לעתים קרובות על חיי השתלים שלך, כולל אופן השימוש בשיניים, מיקום השתלים, התזונה שלך ואורח החיים שלך.

 

מה היה לנו עד עכשיו?
טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

הערכת מחיר שירותי הדברת עכברים

פוסט זה בבלוג שופך אור על הגורמים הקריטיים המשפיעים על עלות שירותי הדברת עכברים. מהיקף הנגיעות, גודל הנכס ועד לסוג הטיפול הנדרש, אנו מתעמקים בהיבטים

היתרונות של הדברה ירוקה

פוסט זה בבלוג נועד לשפוך אור על היתרונות הרבים של הדברה ירוקה. הוא מתעמק בפרקטיקה הידידותית לסביבה של הדברה המשתמשת בגישה רחבה, תוך התמקדות במניעה

אולפן גרין סקרין

גלה את הקסם של אולפן מסך ירוק, שבו הבלתי אפשרי הופך לאפשרי. בפוסט זה בבלוג, אנו מתעמקים באולפן הירוק המסך המתקדם של Hatamov Production, ומציגים