טיפים לניקיון ספה בבית

ניקוי אבק ואבק: אם תהיתם כיצד להסיר אבק מהספה שלכם, תאהבו את הטריק הזה עשה זאת בעצמך. כדי לשמור על הספה שלך נקייה בכל עת, כלול שאיבת אבק קבועה בלוח הזמנים שלך והסר מזון ומשקאות שנשפכו מיד לפני שהם מכתימים את הבד. הקפידו לשאוב אבק מתחת לכריות הניתנות להסרה על ספת העור.

השתמש במברשת ניקוי כדי לשפשף קלות את הבד ולשפשף את תמיסת הניקוי לתוך הריפוד. עם זאת, אם נדרש ניקוי עמוק, טפטפו את האזור במטלית ובמים וסבון עדינים.

יש לשטוף עם מטלית או ספוג נקי ולעבוד על הכתמים אחד אחד. רססו את התערובת על הכתם ונגבו אותה עם מטלית נקייה ויבשה. לאחר מכן, טבלו פינה של מטלית נקייה ולחה במעט מים כדי להסיר שאריות.

הדרך הטובה ביותר לנקות ספת פוליאסטר

היא להעביר ספוג לח מעט על הכתם. בעת שימוש בחומר ניקוי, אין לשפשף או לשפשף את המטלית מכיוון שהדבר עלול להזיק לה. ספות עור, בינתיים, הן לרוב הכי קלות לניקוי מכיוון שניתן פשוט לנקות אותן עם מטלית אבק יבשה או דומה.

יש לנקות היטב את רוב הספות פעם-פעמיים בשנה

אך רהיטי בד יכולים לפעמים להזדקק למעט יותר תחזוקה, כולל שאיבת אבק אחת לחודש וטיפול בנשפכות וכתמים ברגע שהם מופיעים. בעוד שרבים מחליטים לשכור שירות ניקיון בתים שעשוי להציע ניקוי ספות, ישנם צעדים שתוכל לנקוט כדי לשמור על ניקיון הספה שלך.

מכיוון שמדובר באחד הרהיטים הנראים והנפוצים ביותר בבית

כדאי לדעת כיצד לנקות את הספה ולהסיר כתמים כדי לשמור על מראה יפה. המדריך הבא מסביר כיצד להיפטר מכתמים על ספות בד ועור על ידי ניקוי עמוק. תלמדו גם איך לנקות אותה ביתר קלות וקביעות כדי לשמור על הספה שלכם להיראות טוב ולהריח טוב.
למידע מורחב על טיפים לניקיון ספה בבית וחברה לניקוי ספות עליך להעיף מבט ב- the-art-of-cleaning.co.il

השלב הראשון בניקוי ספה או כל רהיט מרופד לצורך העניין הוא לשאוב אותו ביסודיות. כדי להכין את הספה לניקוי, התחל בשאיבת אבק של כל המשטחים, החריצים והכריות.

אתה יכול להשתמש בסודה לשתייה לשלב זה, או, עבור ספות מלוכלכות או מסריחות יותר, אתה יכול להשתמש באבקה יבשה לניקוי שטיחים וריפודים. ניתן להשתמש גם בממס ניקוי המתאים לספת הבד שלכם, לאחר התייעצות עם הוראות היצרן.

בבקבוק ספריי נקי לחלוטין

ערבבו כוס אחת של מים חמימים, חצי כוס חומץ לבן וכף אחת של סבון כלים. יש לרסס על משטח הספה ממרחק של 30 ס"מ, ולאחר מכן לנגב עם מטלית נקייה כדי לוודא שאין שאריות תמיסה על הארון. לאחר הייבוש נעלם ריח החומץ ומשאיר רק ספה נקייה ורעננה.

רססו אותו על הספה

המתינו כמה דקות ואז שאבו אותו. לאחר התייבשות מלאה, חזור על שלב 3 ושאב שוב את כל הספה. נקו את פני הספה בידיים קלות, ולאחר מכן נגב בעדינות במגבת יבשה כדי לספוג שאריות. אם לא ניתן להסיר את הכרית בגב הספה לניקוי בשלב זה, תוכל לבצע את השלבים הבאים לניקוי בקיטור.

נגב את הספה עם סמרטוט זה

כדי להסיר עודפי עובש ולכלוך. הסר את כל הפירורים והלכלוך מהפינות, הפוך את הספה ונקה את התחתית. ניקוי הספה או הספה שלך לא חייב להיות טקס משפחתי שנתי. חיות מחמד, כתמי מזון ובלאי יומיומי פירושם שיש לנקות את הרהיטים שלך מדי שנה.

הסרת כתמים עיקשים מאוד מבלי להתקשר לחברת ניקיון מקצועית מצריכה מגוון פתרונות ניקיון

אך השרייה מלאה של ספה בניקוי היא אסון. כדי לנקות נכון את הספה יש צורך במגבוני ניקוי, מברשת נוקשה, סודה לשתייה, שואב אבק ומברשת. אם אתה תוהה כיצד לנקות ספת בד באופן טבעי ולמנוע כתמים עיקשים, מרכיבים כמו סודה לשתייה וחומץ לבן הם ההימורים הטובים ביותר שלך.

השתמש באלכוהול איזופרופיל רגיל (ניגוב) * ובמטלית לבנה נקייה

כדי להסיר כתמי דיו מבדי ספות. הסרת כתמים ישנים. עבור כל כתמים עקשניים שעדיין קיימים, ניתן להשתמש בתמיסה המתאימה לסוג הבד ובמטלית נקייה לספיגת הכתמים. בספות הניתנות לניקוי במים, כמו ספות בד רבות, יתכן שתמצאו כתמים עקשניים המנוקים עם מוצר כמו מברשת שעוזרת לשחרר ולהסיר לכלוך. ניתן להשתמש בגישה שטחית לניקוי חלקים הדורשים תשומת לב נוספת (כגון כרית אחת שיש בה כתמים), או לנקות את כל הספה, הכריות וכל מה שביניהם.

בעוד כמה בדים ניתן לנקות עם סודה לשתייה וחומץ

כמה אפשרויות יכולות להקל על ניקוי הספה שלך. שימוש בשכבה דקה של סודה לשתייה כדי לכסות את הספה, ולאחר מכן קרצוף עם מברשת קרצוף ומים יסיר למעשה לכלוך, לכלוך, כימיקלים ומוצרים אחרים. עכשיו כשהחלק הקשה הסתיים, השלב האחרון בניקוי הוא פשוט לתת לבד הריפוד, הכריות ושאר האביזרים להתייבש לחלוטין לפני הישיבה.

לאחר ניגוב לח, כאשר הבד יבש לחלוטין, כדאי לשאוב את הספה כדי לרכך ולרכך את סיבי אזור השינה. ניקוי קבוע של הבד יעזור למנוע לכלוך וחלקיקי ריח.

בקרו בחנות שלנו לקניית סט ניקוי רהיטים המיועד לטיפול וניקוי ספות בד. אם אתם מחפשים את הדרך הטובה ביותר לנקות את הספה של הילדים שלכם, נסה תחילה מנקה ספות בד טבעי.

אתה יכול להשתמש בחומרי ניקוי טבעיים כמו דאודורנט ריפוד או סודה לשתייה. בהתאם לבד, אפשר גם לנסות לפזר סודה לשתייה על הספה, לתת לה לשבת 20-30 דקות, ואז לשאוב את הסודה לשתייה עם מברשת ואקום.

עבור פוליאסטר (ורוב הבדים הסינתטיים האחרים)

ניקוי הספה צריך להיות קל (שימוש ביותר מדי מרכיבים או חדירת מים עמוקה לתוך הבד עלולה לפגוע במראה הספה. ריפודי העור ייפגעו לצמיתות. חומרי ניקוי חזקים יותר נחוצים מספות מים ובד). עבור כתמים וסימנים. ניקוי בתמיסה על בסיס מים עלול להכתים או לפגוע בבד. אם יש כתם, השתמשו בחומר ניקוי בד עם קוד ניקוי "S".

לכלוך, אבק וחלקיקים רופפים אחרים לא יפריעו לניקוי הקיטור שלך ויהפכו אותו לקנבס נקי. השתמש במנקה אדים, ספינת קיטור או מגהץ קיטור באזור קטן ונסתר של הספה.

מה היה לנו עד עכשיו?
טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

הערכת מחיר שירותי הדברת עכברים

פוסט זה בבלוג שופך אור על הגורמים הקריטיים המשפיעים על עלות שירותי הדברת עכברים. מהיקף הנגיעות, גודל הנכס ועד לסוג הטיפול הנדרש, אנו מתעמקים בהיבטים

היתרונות של הדברה ירוקה

פוסט זה בבלוג נועד לשפוך אור על היתרונות הרבים של הדברה ירוקה. הוא מתעמק בפרקטיקה הידידותית לסביבה של הדברה המשתמשת בגישה רחבה, תוך התמקדות במניעה

אולפן גרין סקרין

גלה את הקסם של אולפן מסך ירוק, שבו הבלתי אפשרי הופך לאפשרי. בפוסט זה בבלוג, אנו מתעמקים באולפן הירוק המסך המתקדם של Hatamov Production, ומציגים