כמה עולה מודד מוסמך?

כמה עולה מודד מוסמך

עלות מחקר הבעלות על קרקע נעה בין 1,500$ ל-4,500$, תלוי בגודל הנכס ומשך העבודה. עבור רוב בעלי הבתים, עלות סקרי קרקע עבור מגרשים בגודל סטנדרטי לצורכי משכנתא היא 600 דולר. בדרך כלל, ייתכן שבעלי בתים יצטרכו לשלם בין 2,000 ל-2,500 דולר ארה"ב כדי לחקור חלקות מגורים בגדלים מסורתיים.

עם זאת, בהתאם לסוג הסקר שאתה צריך ולנסיבות הספציפיות של החלקה, העלות עשויה להיות גבוהה יותר או נמוכה יותר. כאשר תעריכו את עלות המדידה, תגלו שהמחיר משתנה מפרויקט לפרויקט.

זאת בשל משך הזמן שייקח למודד להשלים את סקר הגבול וגודל האתר

גם עלות סקרי מקרקעין תשתנה בהתאם לזמן הנסיעה של המודדים המקצועיים. לפי רוב בעלי הבתים, זה עולה כ-500 דולר לסקר קרקע בממוצע, כולל עלות שכירת מודד מוסמך (330 עד 670 דולר בממוצע). עלות ניהול קרקע לדונם. סקר קרקע עולה בין 50 ל-500 דולר לדונם, תלוי בגודל האתר, מידת הצמיחת ומספר חלקות הקרקע שיש לסמן.

צפו לשלם בין 1,000 ל-2,000 דולר

כדי לסקור 20 דונם של אדמה, בעלות ממוצעת של כ-1,500 דולר. העלות הממוצעת של סקר של 10 דונם היא 1,000 דולר, כאשר רוב בעלי הבתים מוציאים בין 500 ל-1,500 דולר. העלות הממוצעת לסקר מגרש של 40 דונם היא 3,500 דולר, כאשר בעלי בתים רבים מדווחים על מחירים שנעים בין 2,500 ל-5,000 דולר. עלות מודד קרקע טיפוסית בממוצע 450-600 דולר לסקר משכנתא, כולל גובה של מבנים קיימים.

עלות בדיקת קרקע ממוצעת לבנייה חדשה שירותי בנייה חדשים יכולים לנוע בין 1,000 ל-2,000 דולר

יש כמה רמות המעורבות בתהליך, ולרוב הוא כולל לפחות שירותי גבול, טופוגרפיה, מיקום ואיתור. בהתאם לגודל ולטופוגרפיה של הקרקע, זה יכול להיות סקר פשוט שעולה 200$, או סקר מורכב ומורכב במיוחד שעולה 6,000$ ומעלה. מודדים רבים יכולים לבצע סוגים שונים של סקרים ועשויים לגבות מחירים שונים עבור כל אחד מהם.

בין אם אתם רק צריכים לאתר את הנכס שלכם ובין אם אתם רוצים לחלק חלקות קרקע

מודדים מקצועיים יבצעו הערכת נכסים שתתאים לצרכי הנכס הספציפיים שלכם. בעת רכישת בית או נכס להשקעה, עליך לעבור סקר ALTA או בעלות על קרקע אמריקאית. אם ברצונך לקנות או לבנות נכס קיים למטרות מסחריות, תצטרך למלא סקר של האגודה האמריקאית לזכויות קרקע (ALTA). בדרך כלל, מלווי משכנתאות דורשים סקר טופוגרפי מעודכן כדי לאשר את הגבולות והתחזוקה של הקרקע שהם מממנים וכדי לוודא שהיא שווה את הכסף שהם מלווים לך.

בדרך כלל המלווה שלך מצפה שתשלם למודד כחלק מעלויות הסגירה.

העסקת חברת מדידות עשויה להיראות כמו טרחה, אך תשלום עמלה קטנה עבור עלויות מדידות מראש יכול לחסוך לך הוצאות משפט פוטנציאליות בהמשך הדרך. אז נשאלת השאלה כמה עולה מודד מוסמך עלויות מודד שכירת מודד עולה כ-513 דולר בממוצע הארצי, אך העמלות יכולות לנוע בין 346 ל-680 דולר, תלוי בגודל האתר, המיקום הגיאוגרפי וגיל האתר.

תיאורי נכסים חוקיים ישנים עשויים להתייחס לציוני דרך או אנדרטאות שכבר אינם באזור

כך שהמודדים יצטרכו לבצע סקרים חדשים כדי לקבוע את הגבולות המדויקים. אם בעל הקרקע מחלק את הקרקע מכ-300 דונם לחלקות של רבע דונם או אפילו בגדלים שונים, הוא יצטרך לערוך חקירה כדי לקבוע את הגבולות החוקיים של כל חלקה חדשה. מכיוון שגבולות הנכס קשורים לנכסים בעלי ערך גבוה, רק מודדים מורשים יכולים לערוך סקרים כדי לקבוע את הערך והגודל של הקרקע שלך. אם מהנדס אזרחי עורך את סקר הקרקע שלך, הוא עשוי לכלול נתונים על הטופוגרפיה של הקרקע שלך, כמו גם תנאי הקרקע והגבולות החוקיים המדויקים של הקרקע שלך.

עבודה עם מודד באיידהו

היא הדרך הטובה ביותר להתכונן להשקעות בנייה עתידיות ויכולה לעזור לך למקסם את הערך של הנכס שלך על ידי ציון הגודל המדויק של הנכס שלך. גורמים רבים משפיעים על עלות סקר קרקע, לרבות סוג הסקר, גודל וסוג הבעלות, הקרקע וקושי הגישה לנכס. גורמים המשפיעים על הערך האמיתי שלך כוללים את התעריפים הסטנדרטיים לאזור שלך, גודל הקרקע הנסקרת, סוג הבעלות, הקרקע במגרש ואיכות והביקוש של המודד שלך. מודדים מסוימים עשויים לגבות תשלום קבוע עבור בית באזור בגודל מלא, אך מדידת כל נכס חריג או גדול יהיה יקר יותר.

המחיר של סקר שטח ישתנה מאוד בהתאם למספר גורמים

אבל אם המודד שלך גובה בדרך כלל 500 $ עבור סקר, אתה יכול לקבל יותר מ-10 מגרשים של 5 דונם או יותר כאשר הקרקע תימכר כחלקות אדמה מסומנות עם הקלות משותפות. תוכנית מגרש עולה בין 100 ל-200 דולר, בדרך כלל מגרש בקהילה מיזם, וסקר אתרים עולה 25 דולר או 30 דולר למחוז. התבליטים של תכנית העלילה לוכדים ומתארים את המבנים והמבנים בחלקת האדמה הנתונה.

אם אתה שוקל לקנות בית

סוג זה של מחקר יכול לעזור לקבוע כמה קרקע קנית בפועל. בקניית בית לא תמיד יש צורך במחקר חקלאי, אבל אולי כדאי להגן על עצמך כרוכש ולהבין טוב יותר את הנכס והבית שאתה קונה. סקרים קודמים יכולים לעזור להפחית עלויות מכיוון שחוקרים יכולים לצפות במסמכים קודמים.

עלות הסקר כוללת את הזמן שלוקח לחוקר להעריך את הנכס באתר

לבדוק את הנכס או גורמים גיאוגרפיים ולהפיק את הדוח. בעת תכנון והתקנה יעילה של גדר חדשה, עלות הסקר תלויה בגודל ובטופוגרפיה של האתר, אך היא עולה בדרך כלל בין 250 ל-1,000 דולר. לדוגמה, Land Consultants LLC בג'ספר, טנסי גובה עמלה של 0.50 עד 0.70 דולר ארה"ב לכל רגל כדי לסקור את רוב הגבול.

ככל שהגישה לאתר כפרי וקשה יותר

כך עלויות המחקר החקלאי יהיו גבוהות יותר. הצבת נכס במרחק מה מהמודד תהיה יקרה יותר שכן אתה תהיה אחראי לכיסוי עלויות ההובלה. אם אתה נמצא במיקום מרוחק יותר, הרחק מחברת הסקרים, אתה יכול לצפות למחיר גבוה יותר.

עבור עצמים בעלי שטח פנים גדול יותר או זוויות נטייה גדולות יותר

עלות המדידה הטופוגרפית תהיה גבוהה יותר. בשל העבודה הנוספת הנדרשת כדי למצוא מסמכים ולספק מידע מפורט יותר, העלות הממוצעת של סקר ALTA גבוהה יותר. ככל שהדיוק והשלמות של הסקר יגדלו, העלויות עשויות לעלות. הצעד ההכרחי הזה מסובך בגלל האופי האקראי של תנועת הארץ בעבר, מה שמוביל לתיאורים משפטיים מעורפלים, לא שלמים ולעיתים סותרים.

מה היה לנו עד עכשיו?
טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

אולפן גרין סקרין

גלה את הקסם של אולפן מסך ירוק, שבו הבלתי אפשרי הופך לאפשרי. בפוסט זה בבלוג, אנו מתעמקים באולפן הירוק המסך המתקדם של Hatamov Production, ומציגים

הדברה למתקני בריאות הציבור

שאלות נפוצות אלו מספקות מידע מקיף על הדברת מזיקים עבור מתקני בריאות הציבור. הוא כולל את החשיבות של הדברת מזיקים, סיכונים פוטנציאליים, מזיקים נפוצים במתקני