חתונה בדנמרק

לדוגמה, עורכי דין גרמנים רבים מייעצים ללקוחותיהם להתחתן בדנמרק במקרה של נישואי תערובת בין גרמניה לזרים מרוסיה, אוקראינה, מדינות חבר העמים ומחלקים אחרים של העולם (כולל אסיה וארצות הברית). בדנמרק תהליך הנישואין עשוי להימשך שבוע (אם אתה ממהר) עד 4-5 שבועות.

ניתן להגיש בקשה לנישואין בקופנהגן

במקומות אחרים בדנמרק או בחו"ל כבר 4 חודשים לפני תאריך החתונה המתוכנן. באישור הסוכנות הדנית לדיני משפחה, תוכלו לבחור תאריך ספציפי לחתונה שלכם בדנמרק. לאחר שתקבל תשובה מהממשלה שבקשתך אושרה, תוכל לפנות ללשכת החתונות שתבחר כדי לשאול לגבי תאריך הנישואין שלך.

אתה יכול לשלוח ולהחזיר לך את המסמכים בדואר (זו האפשרות הטובה ביותר אם אתה עומד להתחתן מחוץ לקופנהגן)

לשלוח את המסמכים בדואר ולאסוף אותם באופן אישי במשרד הלגליזציה, או לשלוח ולאסוף מסמכים לאדם. אם אתם מתכוונים להתחתן בקופנהגן, שניכם חייבים להופיע באופן אישי בבית העירייה של קופנהגן לפחות יום אחד לפני טקס החתונה כדי להציג את כל התיעוד המקורי. כדי להתחתן בפועל, עליך להופיע יום עבודה אחד לפני הטקס בבית עיריית קופנהגן (או דומה בעירייה שלך) כדי לספק את כל המסמכים המקוריים ששלחת בדוא"ל, כולל תרגומים, אם רלוונטי.

לרוב, יש צורך לשהות בעירייה כשבועיים לפני החתונה. על מנת להתחתן בדנמרק, הלשכה לדיני משפחה חייבת לאשר את המסמכים שלך. מכיוון שהתחתנת בדנמרק, נישואיך יירשמו בדנמרק, אך ייתכן שיהיה עליך להירשם במדינה שבה אתה גר.

יש לנו רק כמה דרישות משפטיות לרישום נישואין בקשר לטקס חתונה בדנמרק

את השאר אפשר לעשות לגמרי בתנאים שלך. אין לנו דרישות אחרות לגבי איך הנישואים שלכם צריכים להתנהל בדנמרק, בדיוק כפי שאנחנו לא דורשים תעודות לידה או הצהרת סטטוס אחת. אנו נדאג לכל המסמכים והסידורים לארגון החתונה שלכם כאן בדנמרק.

הקדמה לאחר שתשלח לנו הודעה על העניין שלך בחתונה בדנמרק

ניצור איתך קשר כדי לברר יותר על הצרכים שלך, רצונות ותאריך החתונה שלך. אנו נבדוק היטב את המסמכים ונגיש אותם לרשויות הדניות לצורך אישור נישואיכם בדנמרק. הסכם בהתבסס על השלב הקודם, ניצור ונשלח אליך מכתב הסכמה, ייפוי כוח וטופס בקשת נישואין שעלייך למלא ולחתום על מנת שנוכל לעבוד כחוק עם המסמכים שלך על מנת להבטיח כי כל הדרישות מתקיימות. לנישואין בדנמרק.

כמו כן נבקש ממך לתעד כי מתקיימים תנאי הנישואין. שים לב שאם אתה אזרח ארה"ב, אינך נדרש להציג את תעודת הנישואין שלך ותוכל להפנות לדף זה אם יש לך שאלות כלשהן.

כאשר נקבל את תעודת הנישואין שלך ממשרד עורכי דין לענייני משפחה

נאשר סופית את תאריך הנישואין שלך. לאחר הטקס תחתום אתה והעד על תעודת הנישואין. מהרגע שאתה חתום ומקבל את תעודת הנישואין הבינלאומית הדנית, הנישואים שלך בדנמרק חוקיים בכל העולם.

אם נישואיך התגרשו בדנמרק

בדרך כלל אינך צריך להגיש את מסמכי הגירושין. דמי נישואין נגבים אם לשני הצדדים יש כתובת קבועה מחוץ לדנמרק. שותפות רשומה (נישואים חד מיניים) יכולה להיסגר רק אם לפחות אחד מהאנשים הוא אזרח דנמרק או אם שני האנשים גרים בדנמרק והיו להם מגורים קבועים בדנמרק בשנתיים האחרונות.

למרבה המזל

בדנמרק, קל מאוד לזוגות מכל המינים והלאומים להתחתן, במיוחד עבור זרים המעוניינים להינשא לאזרחי האיחוד האירופי. בהשוואה לבירוקרטיה, למכשולים ולקשיים איתם מתמודדים זוגות בינלאומיים בגרמניה, להתחתן בדנמרק הוא תהליך פשוט וחלק.

זרים רבים מתחתנים בקופנהגן ובבתי עירייה דנים אחרים

ישנם בתי עירייה דנים רבים לבחירה, וכולם מציעים דברים שונים לזוגות המעוניינים להתחתן בדנמרק כזרים. סוכנות החתונה שלך צריכה לספק לך רשימה של בתי עירייה בדנמרק שבהם תוכל לארגן את טקס החתונה שלך.

לאחר שבקשתך אושרה על ידי הסוכנות הדנית לדיני משפחה

תוכל להזמין את החתונה שלך באחד מבתי העירייה של דנמרק. כשאתם מתחתנים בדנמרק דרך חברת Global Express Wedding, תוכלו לבחור באחד ממקומות החתונה היפים ביותר. זוגות בינלאומיים רבים מתחתנים בקופנהגן ובעיריות אחרות בדנמרק.

גלה כיצד הם יכולים לעזור לך לעבור נישואים ונישואים בדנמרק כאן

כדי להתחיל, פנו לסוכן המתמחה בארגון חתונות בדנמרק לזוגות ממדינות אחרות. לא נחייב אותך במקדמה עבור רשימה מפורטת של מסמכים, ואף אחד לא ארגן באופן אישי שיותר זוגות יתחתנו בדנמרק (כיום בסביבות 4500 וגדל מדי שבוע) מאשר מומחי ההגשה ומארגנות החתונות ליאן, סמנתה וקייטי.

מתכנני החתונות ומתכנני האירועים שלנו ידאגו שהחתונה שלכם תהיה מושלמת לא משנה היכן באי תחליטו להתחתן. שירות החתונות Bossens שלנו עומד לשירותכם עד הסוף כדי לפתור כל בעיה שעלולה לסכן את האושר שלכם.

חוקיות הנישואים בדנמרק היא ללא ספק חוקית, כפי שמעידה הבקשה לשירות זה והחוקים הקיימים. זה אפשרי בזכות הניסיון והידע המפורט שלנו בדיני הנישואין הדנים. עם הניסיון והליווי שלנו, תוכלו להתחתן בדנמרק כמה שיותר מהר וכלכלית.

מתכננים ומארחים חתונות חלומות לזרים המעוניינים להתחתן בזמן ביקור בדנמרק. חתונה מהירה תוך 24 שעות בלבד פופולרית לא רק בקרב דנים וגרמנים, אם אחד מבני הזוג הוא זר, אלא גם בקרב אזרחי האיחוד האירופי, כאשר שניהם מאותה מדינה ורוצים להתחתן בהקדם האפשרי . דנמרק פופולרית במיוחד בקרב זוגות בינלאומיים המתגוררים באיחוד האירופי, כמו אזרח הודי שמתחתן עם אזרח גרמני. לעתים קרובות, נישואים הם בחירה מודעת, מעשית, כאשר אנשים נותנים את ההזדמנות להתחתן ללא הבירוקרטיה והבלבול הקשורים לתחילתו של עתיד משותף, במיוחד עם אדם ממדינה אחרת.

מה היה לנו עד עכשיו?
טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

היתרונות של הדברה ירוקה

פוסט זה בבלוג נועד לשפוך אור על היתרונות הרבים של הדברה ירוקה. הוא מתעמק בפרקטיקה הידידותית לסביבה של הדברה המשתמשת בגישה רחבה, תוך התמקדות במניעה

אולפן גרין סקרין

גלה את הקסם של אולפן מסך ירוק, שבו הבלתי אפשרי הופך לאפשרי. בפוסט זה בבלוג, אנו מתעמקים באולפן הירוק המסך המתקדם של Hatamov Production, ומציגים