איך להתחיל את פרוייקט עשה זאת בעצמך הראשון שלך

לדוגמה, אם אתם מחפשים מסורים להשלמת הפרויקט שלכם, מדריך שלם של חנונים לסוגי מסורי כלים ייתן לכם מושג ברור. עיין בספריית המדריכים שלנו לקבלת עזרה ממומחים בבית, בדרכים או בעבודה. עובדי החנות שלנו יעזרו לך בביטחון להתחיל פרויקט במו ידיך.

נסה את פרויקטי העשה זאת בעצמך המהירים והקלים האלה לקצת כיף וקצת כסף נוסף בבית בו זמנית. התכונן למכירות חג המולד הטובות ביותר בעצמך עם 75 הרעיונות המדהימים האלה להכנה ולמכור.

בין אם אתה רק מתחיל למכור מוצרים או שאתה כבר מוכר מנוסה ומשפיע

בהחלט תמצא כמה רעיונות עבודה מהירים ומגניבים למכירה. פרויקטי תפירה, פרויקטי צביעה, עבודות יצירה זולות שאתה יכול לעשות עם מה שאתה קונה בחנות הדולר, ופרויקטי העץ הממוחזר האהובים עלי. אם אתה באמת רוצה להקים עסק משלך למלאכת יד, בבקשה אל תעצור ב-75 הרעיונות האלה.

נסה להכין את מלאכת יד אלה למכירה באינטרנט

בירידי אומנות, בחנות Etsy שלך, או בכל מקום אחר. אלה גם רעיונות פשוטים למתנות חג המולד בעשה זאת בעצמך לחברים ובני משפחה. לא רק שמלאכה זו פותחת מגוון רחב של אפשרויות במטבח, אלא שהיא גם יכולה להיות משלוח מתוק לחברים או למשפחה שמרגישים בדידות.

על ידי יצירת פריטים בעצמך

אתה יכול לבחור עיצובים המתאימים לטעמך, ליצור אותם בצבעים/מרקמים שבחרת, ולאחר מכן להשתמש בהם כראות עיניך. הרכבת ערכות עשה זאת בעצמך לא דורשת ממך שום מיומנות – אתה רק צריך קצת יצירתיות והכוונה. ערכות היצירה הנ"ל הן רק שתי אפשרויות פופולריות עבור יזמים פעילים.

אם אף אחד מהם לא מעורר את העניין שלך

אל תפחד – ריכזנו עבורך חלופות אחרות. כך או כך, אולי כדאי לעשות זאת אם מה שאתה רוצה ליצור לא ניתן לקנות בחנות. לפעמים העלות של פרויקט עשה זאת בעצמך לא תחסוך לך כסף ואולי אפילו יעלה לך יותר מקניית המוצר המוגמר.

אלא אם פרויקט ה-DIY שלך ילחץ אותך ויעלה לך יותר מדי זמן או כסף

אין לך הרבה סיבות לא לעשות את זה, במיוחד אם יש לך כבר את הכישורים הדרושים וזה משהו שהיית רוצה. לפעמים פרויקט יכול להיות פשוט מאוד, גם אם אין לכם את הכישורים הנדרשים, תוכלו ללמוד אותם על ידי צפייה בסרטונים שפורסמו בבלוג עשה זאת בעצמך או ביקור באתרי אינטרנט כגון רשת עשה זאת בעצמך, Better Homes and Gardens, או This Old House. צביעה היא אחד מהפרויקטים של עשה זאת בעצמך שכמעט כל אחד יכול להשלים בעצמו, מכיוון שבדרך כלל זה לא דורש הרבה מיומנויות טכניות מתקדמות, רק כמה גלונים של צבע, כמה גלילי צבע וקצת מסקינטייפ. פרויקט ביתי פשוט זה עשה זאת בעצמך יכול לשנות לחלוטין את החדר, אך באופן מפתיע הוא אינו דורש קבלן.

אתה יכול להשתמש בכל פיסת עץ שנשארה מעבודת יד בבית

או בסירים עמידים לצבע שלא ממש התאימו לקירות. להאיר עציצים פשוטים עם המדריך הקל שלנו, איך להכין אדניות לפטיו: להכין עציצים חמודים. הרשים את השכנים שלך על ידי צביעת הדלת שלך כדי לשפר את המשיכה של הבית שלך. במקום לקחת את השידה הישנה והעלובה הזו למגרש הגרוטאות, נסו להפוך אותה לבלוגרית הביתית אש ואיילין אנסלי מ-Just Measuring Up.

תרגיל עשה זאת בעצמך וקישוט פשוט אך יעיל

הוא להרכיב מדפים כדי לפנות מקום בכל חדר. עם זאת, בעוד שלימוד קיר גבס או שיפוץ המרפסת שלך יכול להיות השקעה של זמן וכסף רב יותר ממה שרוב האנשים נוטים להשקיע כרגע, יש הרבה פרויקטים פשוטים שאתה יכול לבצע כדי לשנות לחלוטין את הבית שלך תוך מספר ימים או פחות. …

עיין במדריך מעורר ההשראה שלנו עם טונות של תמונות

כדי למצוא רעיונות כיצד ליישם פרויקטים ביתיים בעצמך. אם אתם מחפשים רעיונות להדברת מזיקים עשה זאת בעצמך, עיין בספריית המדריכים שלנו לכל מזיק שאתה יכול לחשוב עליו, ואנו נראה לך כיצד להיפטר מהם. היום החלטנו להנציח את חובבי עשה זאת בעצמך על ידי מתן טיפים שיעזרו להם להשלים בהצלחה פרויקטים שונים. העולם זקוק נואשות לאתר שבו בעלי מלאכה יכולים לצפות בחומרי עשה זאת בעצמך, אבל לפני כן, אנא הקדישו זמן לחקר אנשים אחרים שעובדים על אותו פרויקט.
עבור מידע בתחום של איך להתחיל את פרוייקט עשה זאת בעצמך הראשון שלך ניתן לבקר באתר deko-israel.co.il

זה יכול להיות משהו כמו מאמרי הדרכה לפרויקטים כלליים שונים בנישה שלך

אתה יכול לעדכן את הדף הזה לאורך זמן, אבל תדאג לתת להם את כל היסודות קודם, כמו מי אתה ומדוע אתה פותח בלוג עשה זאת בעצמך. הקפידו לצלם את הפרויקט שלכם בכל שלב ולתעד את השיטות שלכם, כך שכשתתחילו לשתף תוכלו לספק דוח שלב אחר שלב.

ללא קשר לסוג המחקר

אתה עדיין צריך להקדיש זמן לחקר הפרויקט שאתה רוצה לעשות. תוכלו לדעת אילו כלים וחומרים אתם צריכים, כמה זמן זה ייקח וכמה קל הפרויקט. לפני תחילת כל פרויקט שיפוץ בית, עליך לוודא שיש לך את הידע הרלוונטי לפני שתתחיל. האינטרנט הוא משאב נהדר שבו אתה יכול למצוא תשובות כמעט לכל שאלה או פרויקט.

אם אתה מתקשה לבחור

פשוט דפדף בכמה מהבלוגים המועדפים עליך עשה זאת בעצמך ובדוק את הבלוגים שאתה מוצא את המעניינים והמרתקים ביותר. אבל ככל שתגדירו בצורה ברורה יותר את סוג התוכן שאתם רוצים ליצור לבלוג החדש שלכם, כך יהיה לכם קל יותר להתמקד וליצור בלוג DIY ייחודי הבולט מכל השאר. אתה צריך לבחור נישה כי הניסיון להתמודד עם כל נושא ה-DIY מיד ישאיר אותך המום מהאתרים הגדולים שכבר קיימים ויקשה עליך מאוד לבנות קהל. יש כאלה שאוהבים לעשות פרויקטים של שיפוץ בית בעצמם, ועבור האנשים האלה, הם מושלמים להפוך למומחה עשה זאת בעצמך ולחלוק את הפרויקטים שלהם עם אחרים.

צפייה בתוכניות טלוויזיה עשה זאת בעצמך ושיפור הבית בטלוויזיה יכולה להפוך את החזון שלך ולגרום לך להאמין שפרויקטי עשה זאת בעצמך הם פשוטים וניתן לבצע כמעט כל אחד

אבל לפני שתתפוס מברשת, וודא שאתה יודע את 17 המלאכות הרעות האלה שיש להימנע מהן, על פי אנשי מקצוע בתחום שיפוץ הבית. פרויקט עשה זאת בעצמך יצירתי ונהדר למכירה, ותרצה לבדוק אותו ולנסות אותו בעצמך. אם אתם מחפשים משהו קל וזול להכנה ולמכור ב-Etsy או בשוק מקוון אחר, זו אחת מהבחירות המובילות שלי.

 

מה היה לנו עד עכשיו?
טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

שיר בהפתעה

מאמר זה מספק מבט מקיף על מגמת הקלטת שירי הפתעה לאירועים מיוחדים, ועל התהליך הכרוך בכך. החל מבחירת שירים, כתיבת מילים, בחירת משתתפים, בחירת אולפן