איך להחליף צילינדר רכב בלי מפתח?

איך להחליף צילינדר רכב בלי מפתח

אתה יכול גם להניע מברג ישר לתוך ההצתה על ידי שבירת הפינים בצילינדר ואז סיבוב כדי להתחיל. השיטה האחרונה היא פשוט להסיר את מתג ההצתה מפלסטיק מהגב של המנעול, ואז להכניס מברג עגול והמכונית תתניע.

בעזרת לחיצה קלה על המפתח

הזיזו את גלגל ההגה קדימה ואחורה עד שהמנעול יינעל. הדבר הבא שעליך לעשות הוא להסיר את גלגל ההגה ממושבו כדי לקבל גישה לצילינדר ההצתה. משוך החוצה את גלגל ההגה הסרת ההגה תעזור לך לקבל גישה טובה יותר לצילינדר ההצתה.

הסר את כל הברגים מהכיסוי העליון והתחתון של גלגל ההגה ולאחר הסרת הכיסויים

הרם את גלגל ההגה למעלה ומשוך את המכסה המרכזי. קח מברג עם ראש שטוח, הכנס אותו לתוך ההצתה, חבר מלחצים לידית המברג וסובב. הכנס מברג לתוך הקנה וסובב אותו ימינה ככל האפשר.

הכנס מברג לתוך הקנה וסובב אותו ימינה עד שייעצר

סובב את הגליל ימינה ככל האפשר, משוך את מהדק הנייר ימינה והחלק את המתג ממקומו. לאחר מכן הכנס חלק מהמפתח לתוך הצילינדר ושאר המפתח אמור לפגוע במנעול. כמה מכות הורגות את הצלחות התקועות ומשחררות למעשה את מתג ההתנעה.

מנעולן רכב כולל מספר דברים

כדי למנוע ממך לצאת מהמכונית שלך. אתה יכול לטפל במנעולים פגומים בעצמך ללא מפתח אם יש לך את כל הכלים והכישורים הדרושים לטפל בהם. אבל כאשר אתה מאבד את המפתח שלך, אתה יכול גם להשתמש בכלים פשוטים כמו מברגים ולהסיר את מתג ההתנעה. למידע נוסף על מנעולן רכב באתר manulan-now.co.il היכנסו לקריאה נוספת.

הסרת צילינדר מנעול ההצתה ללא שימוש במפתח מכוניות פורד דומה להוראות לעיל

אך עם מספר שלבים נוספים. נעל את הצילינדר: הכנס מהדק נייר לחריץ ופנה שמאלה כדי לנעול את הצילינדר ולמנוע את הפעלת ההצתה. לאחר מכן הסר את מכונת הכביסה והקפיץ המחזיר והסר את הצילינדר. ברגע שזה נעשה, פשוט לחץ על תפס המנעול וניתן להסיר את הצילינדר בקלות.

השתמש בפטיש

כדי לדפוק את המפתח במקום הנכון כדי להסיר את תא המנעול. מכיוון שאין לך מפתח ברגים, נסה לעשות את אותו הדבר עם מברג לפני ואחרי הקידוח. אם תכניס מהדק נייר או מברג לתוך צילינדר ההצתה ולאחר מכן סובב את חריץ המפתח שמאלה, הצילינדר יינעל ולא יתניע. לאחר הכנסת הכלי, יהיה צורך לסובב את מכלול המנעול שמאלה כדי לנעול לחלוטין את הצילינדר, ולמנוע את הפעלת תהליך ההצתה.

היכן שהמנעול נכנס לחור במשקוף הדלת

תמצא שני ברגים נוספים שעוזרים להחזיק את המנעול במקום מושלם כך שאף אחד לא יוכל להסיר אותו בקלות על ידי שחרור הבורג הקדמי. אתה צריך לשלוף את סיכת הצד שמחזיקה אותו במנעול באמצעות פטיש ומברג. יש צורך לקדוח את סיכת השמירה מתחתית הגליל.

בעת קידוח עבור למקדחה בגודל 1/4 אינץ'

כדי לשבור את הסיכה ולפתוח את הנעילה. הסר את בורג הנעילה: אם תסתכל על המנגנון בצד של בריח הדלת, תראה את הבורג שמקבע את מנעול הצילינדר האירופי בחלל הדלת. אם אתה מוצא את בורג הקיבוע, התחל לשחרר אותו, אך אל תסיר את האום שמהדק את הלוח.

נסה להזיז את הפקה של הצילינדר למצב השעה 12 על ידי הכנסת פיק מנעול או כלי אחר בצד ימין של המנעולים. העברת מצלמת הצילינדר למצב 12 ממצב השעון היא החלק הבעייתי כי זה נעשה בדרך כלל עם מפתח.

קח אחד מהחפצים הדקים והכנס אותו לצד ימין של המנעול. הכנס אותו בצד ימין של המנעול, ואז החלק אותו על הפקה של הצילינדר. סובב את מצלמת הצילינדר למצב 12 בשעון, ואז הסר את המנעול מחלל הדלת.

אתה יכול גם לבצע את השלבים הבאים אם אתה רוצה לשנות את מנעול הדלת שלך אבל אין לך מפתח. בפוסט זה אדריך אתכם בתהליך, ובעקבותיו תוכלו להסיר מנעול דלת ללא מפתח.

אני מקווה שבזכות המאמר של היום על איך להסיר את צילינדר מנעול הצתה ללא מפתח

אתה יכול לשפר את הידע שלך על מנעול ההצתה והפעולות הדרושות אם, למרבה הצער, אתה מוצא את עצמך בנסיבות שליליות. הסרת צילינדר המנעול אפשרית עם או בלי נזק, לכן במדריך זה נדון בכל השיטות וניתן לכם אפשרויות רבות לבחירה. לפני שנראה לך כיצד להסיר צילינדר מתג התנעה ללא מפתח לרכב, אנו ממליצים לקרוא למנעולן רכב או פורץ רכבים מומחה שיעזור לך להסיר רכיב זה.

עם זאת אם אתה יכול לשלוף את מתג ההצתה בעצמך

או לפחות להסיר את כל יחידת ההצתה ולקחת אותה למנעולן. הסרת מנעול ללא מפתח לרוב תהרוס את הצילינדרים, מה שאומר שתצטרכו לרכוש סט חדש של מפתחות הצתה שלא מתאימים למנעולי הדלת שלכם. אם אינך יכול להשיג מפתח התנעה תקין, ייתכן שיהיה עליך להסיר את המתג על ידי שחרור טבעת הקישוט (טבעת שמירה / אום) עם הצילינדר כולו. אחסן את האצבעות, הכפות והטבעת החזקה במקום בטוח בעת הסרת הצילינדר.

לאחר פריקת המנעול החדש

הפוך אותו לתואם למפתח המקורי. שמירת צילינדרים באמצעות מנעול חדש עליך להתאים מחדש את הצילינדרים של המנעול החדש כך שיתאימו למפתח המקורי. הכפות ימנעו מהצילינדר לברוח מהגוף, כך שעם המפתח המקורי כמובן, כולם ייסוגו לאחור ופשוט יחליקו החוצה.

כדי להסיר את המנעול, אתה בדרך כלל צריך להכניס את המפתח ולסובב אותו תחילה למצב ACC /. כדי להסיר את מתג ההתנעה, על המפתח לסובב את הצילינדר למצב ACC (אביזר).

אם תאבד את המפתח, לא תוכל לסובב את צילינדר ההצתה ולהתניע את המכונית. אם אתה מאבד את המפתח, ייתכן שיהיה קשה להתניע את המכונית, אבל אתה יכול לעקוף את מתג ההתנעה של פורד. לחלופין, ניתן לסובב את מפתח ההתנעה למצב האביזר.

רכיב זה תוכנן

כדי למנוע מגנבים להיכנס לרכב שלך ולהחליף את מתג ההצתה כדי שיוכלו להפעיל את הרכב שלך ללא מפתח. אז, במקרה זה, תצטרך מקדחה עם מחלצים כדי להסיר את הברגים שמחזיקים את מתג ההצתה לעמוד ההגה. בדוק את בורג השמירה על בית מתג ההצתה – השתמש במקדחה עם מושכים כדי להסיר את הברגים שמהדקים את מתג ההתנעה לעמוד ההגה.

מה היה לנו עד עכשיו?
טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

הערכת מחיר שירותי הדברת עכברים

פוסט זה בבלוג שופך אור על הגורמים הקריטיים המשפיעים על עלות שירותי הדברת עכברים. מהיקף הנגיעות, גודל הנכס ועד לסוג הטיפול הנדרש, אנו מתעמקים בהיבטים

היתרונות של הדברה ירוקה

פוסט זה בבלוג נועד לשפוך אור על היתרונות הרבים של הדברה ירוקה. הוא מתעמק בפרקטיקה הידידותית לסביבה של הדברה המשתמשת בגישה רחבה, תוך התמקדות במניעה

אולפן גרין סקרין

גלה את הקסם של אולפן מסך ירוק, שבו הבלתי אפשרי הופך לאפשרי. בפוסט זה בבלוג, אנו מתעמקים באולפן הירוק המסך המתקדם של Hatamov Production, ומציגים