אם גם לכם אכפת מהצורה בה יראה האתר שלכם בפני גולשים ואתם מחפשים דרך להגיע למקומות הראשונים במנוע החיפוש ובהצלחת העסק – הגעתם למקום הנכון.
התחלת הקידום האורגני
הצלחת העסק שלכם תלויה בעיקר בכם – קידום אתרים אורגני נחשב לדרך הטובה ביותר לשפר את הנראות של האתר שלכם. זוהי דרך יציבה מאוד להשיג תנועה לאתר. הקידום האורגני נותן לכם אפשרות להיות במקום הראשון במהלך חיפוש במנוע החיפוש, להוביל לתנועה עצומה ועם הזמן להמיר את אותן הכניסות למכירות ולפניות של לקוחות. הצלחת האתר מתקיימת דרך כמה תהליכים, כמו כתיבת כתבות לשיווק, שימוש בקישורים והכי חשוב שימוש במילות המפתח הנכונות. כך אנשים יחפשו את החיפושים שלהם ויגיעו דווקא אליכם כי האתר שלכם יקודם בצורה הטובה ביותר.
קידום אורגני בגוגל הוא מהלך שאין לו הפסקה – כל הזמן תצטרכו לדאוג להוסיף תוכן איכותי וחדש ולדאוג שהאתר שלכם נמצא במקומות הראשונים של תוצאות מנועי החיפוש. אם זה משהו שיכול להיות קשה עבורכם, תמיד תוכלו לבחור להשתמש בשירותים של חברה מקצועיות המתעסקת בקידום אתרים, בניית אתר וכל אופציה שיכולה לעזור לכם לקדם את עצמכם.
איפה כדאי להתחיל בפרסום?
המטרה שלנו היא להגיע לכמה שיותר אנשים שיכולים להיות לקוחות עתידיים. אז אם נשים את עצמנו במשבצת שלהם, איפה הכי נוח לפרסם כדי להשיג תוצאות מעולות? רשתות חברתיות. אנשים רבים גולשים רוב היום בפייסבוק ובאינסטגרם, אז למה שלא תגיעו אליהם דרך פלטפורמות אלו? תוכלו לבחור בפרסום מקושר בין הפייסבוק לאינסטגרם ולהקל על מאמציכם לפרסום יעיל. תמיד תוכלו לבחור מי הוא קהל היעד אליו אתם שואפים להגיע, ולמקד זאת על ידי מיקום, תחומי עניין, גיל ומגדר ועוד. אם אתם מתחילים בפרסום, נמליץ לכם לפרסם דברים עניינים, קצרים, עם כותרת מעניינת – כאלו שמושכים את העין. תוכלו לשים לינקים לכתבות שכתבתם על מוצרים, שירותים וטיפים לשימוש שבתוכם תוכלו לדאוג לשים קיצור קישורים שיובילו את הגולשים עמוק אל תוך האתר שלכם והם לא יוכלו להפסיק לגלוש וכמובן לרכוש את המוצרים המופיעים שם. כמו כן תמיד טוב להיעזר בתוכנות, כלים לבדיקת מיקומים בגוגל ותוספים שיעזרו לכם להתבלט.
הפרסום ברשתות החברתיות מתאים לכולם – לעסקים ולחברות הגדולות ולעסקים הקטנים המתחילים שעוד מחפשים את קהל הלקוחות שלהם. אם אתם רק מתחילים, נמליץ לכם תחילה לפתוח עמוד אישי בפייסבוק ובאינסטגרם ולהתחיל לשתף שם דברים שמעניינים את הלקוחות. כך תוכלו למסד את הקשר ביניכם וליצור תחושה בה הם מחכים לתוכן שאתם מעלים – בתוך התוכן תוכלו לשים את הקישור לאתר שלכם וכמובן להוסיף תמונות – מאגרי תמונות חינמיים הם הדבר שיעזור לכם למשוך את תשומת הלב של הלקוחות וכל זאת על ידי נראות ויזואלית בצורת תמונה.
כדאי לכם לשמור על הסדר
כמו שבמתחמי חנויות קיימות חנויות עם סחורה שונה, כמו חנויות בגדים, חנויות כלי בית וחנויות חיות – כך גם האתרים שלכם צריכים להיות – שונים ומתאימים לקהל היעד שלכם. לכל תחום יש את הסדר שלו ואת הסעיפים שצריכים להיות באתר. קידום אתרי חנות מתבצע שונה מאתרי מידע. אם לדוגמה תגיעו לחנות בגדים, ותראו שכל הבגדים מבולגנים, זרוקים על הרצפה והמוכרים בכלל לא ישימו לב אליכם – כנראה שתברחו מאותה החנות ולא תחזרו אליה לעולם. אבל אם תכנסו לחנות מסודרת, נעימה, עם מוכרים שרוצים לעזור לכם ולהנעים את זמנכם – חוויית הקנייה שלכם תהיה שונה ורוב הסיכויים שתתמידו בקניות שם. כך בדיוק צריכה להיראות חוויית האתר שלכם – מסודרת, מתאימה לכל מוצר, מחולקת לקטגוריות ובעלת תודעת שירות גבוהה. אם נשים לרגע בצד קידום אתרי חנות ונעבור לאתר מידע כמו קידום אתרי עורכי דין, אז השיטה תהיה שונה. הדגש באתר יהיה על תכנים מקצועיים שיעזרו לגולשים באתר להבין את המידע שהם מחפשים, על מוסדות ממשלתיים וכמובן יצירת קשר לקבלת שירות יותר אישי.
שני האתרים הם שונים, אבל תוכלו לקדם אותם בצורה זהה – מידע, טיפים, יחס אישי עם הלקוחות וכמובן כתבות שיווקיות עם קישורים ומילות מפתח יעזרו לכם להגיע לטופ. אם כל זה נשמע לכם מסובך, אל תעשו דבר לבד – צרו קשר עם חברה מקצועית תעשה לכם קידום אתרים שלכם בצורה הטובה ביותר ולקבל את הלקוחות שמחכים רק לכם.